۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۳۰۶۲۰
در آئین آغازین هفته پدافند غیر عامل عنوان شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی صبح امروز در آئین آغاز هفته پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه مردانی آذر ناحیه 2 تبریز پیشگیری، آموزش و برنامه ریزی را از عوامل اصلی در حوزه پدافند غیر عامل عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی صبح امروز در آئین آغاز هفته پدافند غیر عامل در دبیرستان دخترانه مردانی آذر ناحیه 2 تبریز پیشگیری، آموزش و برنامه ریزی را از عوامل اصلی در حوزه پدافند غیر عامل عنوان کرد.

در آئین آغاز هفته پدافند غیر عامل دبیرستان دخترانه مردانی آذر ناحیه 2 تبریز پاشایی؛ پیشگیری، آموزش و برنامه ریزی را از عوامل اصلی در حوزه پدافند غیر عامل عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اصل پیشگیری بعنوان مرحله اول مواجه با هر پیشامدی اظهار کرد: مبناء فکری و گامهای اجرایی در حوزه بلایای طبیعی و مصداق جنگی بعد پیشگیری، اموزش و برنامه ریزی درست است

در آئین آغازین هفته پدافند غیر عامل عنوان شدپاشایی: آموزش، یک اصل اساسی برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل.

وی با اشاره به متون اسلامی و توجه به دانایی و آگاهی در آن، ادامه داد: در کشورهای پیشرفته آموزش بعنوان یک اصل اساسی همواره مد نظر بوده و دانایی را دارایی و ثروت هر ملتی محسوب می کنند.

جعفر پاشایی خاطر نشان کرد: پدافند غیر عامل به جنگ افزار نیاز ندارد اما همین مهم از وارد شدن خسارت به تاسیسات و تجهیزات جلوگیری و یا آنرا به حداقل می رساند.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به مصادیق پدافند غیر عامل تصریح کرد: امروز دشمن به انحا مختلف در صدد صدمه به ماست و ما باید اولویتهای اهداف دشمن را شناخته و با آن مقابله کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه کرد: تجهیزات و ابزارهای ما بایستی تقویت شود تا بتوانیم در برابر توطئه ها و تهدیدهای دشمن مصونیت ایجاد کنیم.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری نیز در ادامه گفت: تهدیدهای گذشته بیشتر در حوزه نظامی بود اما امروز این بحث در حوزه تهدید های سایبری و فضای مجازی کشیده شده است

در آئین آغازین هفته پدافند غیر عامل عنوان شدپاشایی: آموزش، یک اصل اساسی برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل.

احمد جهانسری افزود: ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین بعنوان تهدید نرم از توطئه های امروز اجانب است و باید همه در این خصوص آگاه و با بصیرت باشیم.

وی اظهار کرد: موضوع اصلی پدافند غیر عامل حفظ حیات جامعه و نظم در سیستم کشور است و حتی نیازهای اولیه بعنوان تهدیدهای زیستی نقش اساسی در آرامش و امنیت جامعه ایفاء می کند.

جهانسری تشخیص زود هنگام تهدیدهای زیستی را موجب آرامش روحی و روانی جامعه عنوان کرد و گفت: اگر این تهدیدها دیر تشخیص داده شود دشمن در فضای ملتهب جامعه جو روانی نامطلوب ایجاد می کند.

مدیرکل پدافند غیر عامل بیانکرد: امنیت کنونی کشور ما در کنار تلاش نیروی های نظامی و امنیتی در گرو توجه به تهدیدات سایبری و زیستی دشمن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر