۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۰۶۰۷
استان مرکزی؛
انجمن علمی پدافند غیرعامل استان با هدف توسعه ی همه جانبه در جهت گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشیِ پدافند غیرعامل با حضور مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و جمعی از مدیران کل، مسئولین و کارشناسان استانداری به مناسبت هفته ی نکوداشت پدافند غیرعامل در روز یکشنبه در محل استانداری مرکزی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، انجمن علمی پدافند غیرعامل استان با هدف توسعه ی همه جانبه در جهت گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشیِ پدافند غیرعامل با حضور مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و جمعی از مدیران کل، مسئولین و کارشناسان استانداری به مناسبت هفته ی نکوداشت پدافند غیرعامل در روز یکشنبه مورخ 96/8/7 در محل استانداری مرکزی افتتاح شد.
افتتاح انجمن علمي پدافند غيرعامل

عسگری، مدیرکل پدافند غیرعامل در آیینِ افتتاحیه ی انجمن علمی پدافند غیرعامل، ضمنِ گرامیداشت هفته ی نکوداشت پدافند غیرعامل، عنوان داشت: انجمن علمی پدافند غیرعامل به منظور نیل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سند چشم اندازِ توسعه ی همه جانبه کشور در جهت گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیرعامل و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در کلیه زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل کشور شکل گرفته است. وی افزود: انجمن، موسسه ای غیر انتفاعی است و در زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه های اقتصای، فرهنگی، پزشکی، محیط زیست، سایبری و ... فعالیت می کند.

عسگری در پایان تصریح کرد که انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی با محققان و متخصصان آشنا با پدافند غیرعامل، همکاری با نهادهای اجرایی در زمینه های امور آموزشی و پژوهشی، ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان حوزه پدافند غیرعامل، برگزاری گردهمایی های علمی و انتشار کتب و نشریات در حوزه ی پدافند غیرعامل از وظایف انجمن علمی پدافند غیرعامل خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر