۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۳۰۶۰۴
زرگر پور در جمع شهرداران ضمن تبريك هفته نكوداشت پدافند غيرعامل به تشريح حساسيت رعايت الزامات پدافند غيرعامل در حوزه زير ساخت كالبدي شهر ها اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز گذشته همزمان با دومين روز از هفته نكوداشت پدافند غيرعامل ، همايش شهرداران استان اصفهان با حضور استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان ، صفدریان مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان، کمالی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری و رئیس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان در مجموعه اجلاس سازمان همياري شهرداريهاي استان تشكيل شد.

در این همایش که به همت و تلاش دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري و كارگروه پشتيباني و خدمات شهري شوراي پدافند غيرعامل استان برگزار شد.

زرگر پوراستاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در جمع شهرداران ضمن تبريك هفته نكوداشت پدافند غيرعامل به تشريح حساسيت رعايت الزامات پدافند غيرعامل در حوزه زير ساخت كالبدي شهر ها اشاره نمود.

زرگرپور استاندار و رئيس شوراي پدافند غيرعامل استان در جمع شهرداران ضمن تبريك هفته نكوداشت پدافند غيرعامل به تشريح حساسيت رعايت الزامات پدافند غيرعامل در حوزه زير ساخت كالبدي شهر ها اشاره کرد. 

سپس كمالي مدیر کل و رئیس کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل با تبريك هفته پدافند غيرعامل بر رصد و پيگيري اقدامات ايمني و مصون ساز در شهر ها تاكيد کرد. 

در ادامه صفدريان مديركل و دبيرشوراي پدافند غيرعامل ضمن تبريك به مناسبت شروع به كار شهرداران منتخب دوره پنجم شوراهاي اسلامي شهر به بيان نقش پدافند غيرعامل در حوزه شهري ، پدافند كالبدي و نقش كليدي شهرداران در شناسايي تهديدات و آسيب هاي حوزه شهري و مصون سازي و ايمن سازي در اين حوزه پرداخت.

ايشان نيز به ساير اقدامات و فعاليت هاي شوراي پدافند غيرعامل در قالب 12 كارگوه تخصصي از جمله كارگروه پشتيباني و خدمات شهري شوراي پدافندغيرعامل كه رياست آن بر عهده مديركل دفتر شهري و شوراهاي استانداري مي باشد و در شهرستان ها نيز شهرداران عضو آن كارگروه تخصصي مي باشند، اشاره کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر