۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۰۵۹۹
کردستان؛
کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل با جامعه هدف کارکنان و سیلوداران اداره کل غله در محل جلسات سالن جهادکشورزی استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل با جامعه هدف کارکنان و سیلوداران اداره کل غله در محل جلسات سالن جهادکشورزی استان کردستان برگزار گردید.

چرخه تامین نیازهای غذایی جامعه باید از اولویت های پدافندغیرعامل زیستی باشد.

در این کارگاه آموزشی که با حضور آقای رضایی مدیرکل محترم پدافندغیرعامل استانداری کردستان ، آقای صالحی مدیر کل محترم غله ، مدیران سیلوهای گندم کارخانه جات آرد و اتحادیه خبازی استان کردستان  و کارشناسان اداره کل غله برگزار شد، کلیات پدافندغیرعامل و اهمیت پدافند غیرعامل در زمینه های مختلف از جمله زیستی و سایبری برای حاضرین در کارگاه آموزشی تشریح شد. در ابتدای برگزاری کارگاه آموزشی آقای رضایی مدیرکل محترم پدافندغیرعامل پدافند غیر عامل را یک دفاع غیر نظامی که باعث افزایش بازدارندگی ، کاهش آسیب پذیری ، تداوم فعالیت های ضروری ، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی می شود که حوزه های زیستی از مهمترین حوزه تهدیدات احتمالی هستند. وی با تشریح تهدیدات محتمل در حوزه های 6گانه زیستی بر نقش و اهمیت چرخه تامین غذا اشاره نمودند که قسمتی از این فرایند به حوزه غله مربوط می شود که رعایت ملاحظات پدافندزیستی موجب جلوگیری از بسیاری از تهدیدات احتمالی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر