۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۳۰۵۸۹
استان گیلان؛
پیش از ظهر امروز با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا و مهندس مرادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان گیلان و جمعی از مدیران و دهیاران در سالن فارابی اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همایش "بیوتروریسم با محوریت خودباوری و اقتدار علمی با حرکت انقلابی" پیش از ظهر امروز با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا  و مهندس مرادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان گیلان و جمعی از مدیران و دهیاران در سالن فارابی اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که به منظور آموزش دهیاران و مدیران ادارات برای مقابله با انواع تهدیدات بیوتروریسمی و بیولوژیکی برگزار شد سرگرد علی قاسمی از مربیان آموزشی سپاه قدس گیلان و دکتر حسین زاده دکتر عصاری و دکتر خانجایی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا به بیان تشریح بیوتروریسم و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.

همایش

مدیر کل پدافند غیر عامل استان گیلان نیز در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و در حوزه پدافند غیر عامل و حول محور پیشگیری از تهدیدات و اقدامات عملیاتی مورد نیاز و تشریح تفاوت میان مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سخن گفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر