۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۳۰۵۸۸
با توجه به تاکید فرماندار صومعه‌سرا مبنی بر اجرای صحیح مصوبات، طبق زمانبندی ابلاغ شده، جمعیت هلال احمر صومعه سرا، اقدام به برگزاری مانور بزرگ زلزله و مهار آتش در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهد کرد که در این مانور بزرگ مسئولان هم حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، این مانور در راستای مصوبه شورای پدافند غیرعامل شهرستان و تدبیر و دستور فرماندار صومعه‌سرا برای نکوداشت هرچه بهتر هفته پدافند غیرعامل برگزار گردید.

این مانور شامل تخلیه اضطراری و مقابله با حوادث ناشی از زلزله و آتش سوزی بود که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با موقعیت‌های بحرانی و چگونگی برخورد آنها با این شرایط برگزار شد.

مانور امداد و نجات در مدارس تولمات و صومعه‌سرا ی استان گیلان برگزار شد

در همین راستا و برای حفظ آمادگی جامعه برای مقابله با حوادث و بلایا مقرر شد مانور دیگری با همکاری رییس آموزش و پرورش صومعه سرا، در دبیرستان امام خمینی (ره) صومعه سرا برگزار شود.

با توجه به تاکید فرماندار صومعه‌سرا مبنی بر اجرای صحیح مصوبات، طبق زمانبندی ابلاغ شده، جمعیت هلال احمر صومعه سرا، اقدام به برگزاری مانور بزرگ زلزله و مهار آتش در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهد کرد  که در این مانور بزرگ مسئولان هم حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ دوم تا هشتم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل تعیین شده است.

مانور امداد و نجات در مدارس تولمات و صومعه‌سرا ی استان گیلان برگزار شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر