۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۳۰۵۸۴
گیلان:
یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در مراسم زنگ هفته پدافند غیر عامل در مدرسه دخترانه شهید علی انصاری این شهرستان ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های مدون و جامع در حوزه پدافند غیرعامل خواستار فرهنگ‌سازی در این زمینه شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در مراسم زنگ هفته پدافند غیر عامل در مدرسه دخترانه شهید علی انصاری این شهرستان ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های مدون و جامع در حوزه پدافند غیرعامل خواستار فرهنگ‌سازی در این زمینه شد.

وی اضافه کرد: مدارس به عنوان مراکز آموزشی نقش پایه ای در آموزش و فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل را دارند که باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده  و دانش آموزان و در کنار آن خانواده ها را نسبت به اهمیت این موضوع آشنا کرد.

 به گفته فرماندار آستارا آمادگی در مقابل هرگونه تهدید یک ضرورت است و هیچگاه نباید احساس کنیم که با تهدید روبرو نیستیم بلکه در این زمینه همواره باید آینده نگری داشته باشم و آینده پژوهی را در سرلوحه برنامه ریزی ها قرار دهیم تا در مقابل هر تهدید و حادثه ای سناریوی مناسب آن را تهیه کنیم.

وی افزود: هفته پدافند غیر عامل فرصت مناسبی برای فضاسازی در مسیر فرهنگ سازی در این زمینه است و باید از این مناسبت به خوبی استفاده کرد.

بیش از ۵۰ برنامه هفته پدافند غیرعامل در آستارا آغاز شد

رنجکش ضمن  تشکر از آموزش و پرورش شهرستان آستارا و مجموعه مدیریت وکارکنان و دانش آموزان مدرسه شهید علی انصاری در اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل تاکید کرد: نقش معلمان در آماده سازی ذهنی و برنامه ریزی برای دانش آموزان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه فرهنگی و آموزشی و خیر مقدم رئیس آموزش و پرورش آستارا، زنگ هفته پدافند غیرعامل توسط فرماندار زده شد.

فرماندار آستارا همچنین در نشست جداگانه‌ای با مدیر، کارکنان، معلمان و شورای دانش آموزی مدرسه دخترانه شهید انصاری با فعالیت های آموزشی این مدرسه نمونه نیز آشنا و از آنان تقدیر کرد.

بیش از ۵۰ برنامه هفته پدافند غیرعامل در آستارا آغاز شد

همزمان با هفته پدافند غیرعامل نمایشگاه عکس فعالیت دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا با محوریت پدافند غیرعامل در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان نیز با حضور فرماندار آستارا افتتاح شد و همچنین رژه تاکسی های شهری نیز در این زمینه به اجرا درآمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر