۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۰۵۷۴
استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، پیامی صادر کرد.
پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بی‌شک پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین، اثربخش‌ترین، پایدارترین و کم‌هزینه‌ترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می‌سازد. پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشی کلیدی ایفا می‌کند و از این‌رو ضروری است تمام مدیران دستگاههای اجرایی استان، صاحب‌نظران، دانشگاهیان و نخبگان محترم برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی لازم و مناسب را برای پیاده کردن اصول و مبانی پدافند غیرعامل در استان انجام دهند.

استانداری آذربایجان‌شرقی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید پدافند غیرعامل را به عنوان یکی از موضوعات روز و کاربردی خود در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان استان قرار داده است و از تمام دست‌اندرکاران، نهادها و سازمان‌ها انتطار دارد بسط، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ پدافند غیرعامل را در اولویت کاری خود قرار دهند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل (6 تا 12 آبان) که امسال با شعار «پدافند غیرعامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور» اجرا می‌شود. از خداوند متعال برایتمامی فعالان این حوزه و کسانی که با تلاش و خودباوری در توسعه پدافند غیرعامل، نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند، دوام توفیق و عزت مستدام مسئلت می‌نمایم.


مجید خدابخش

استاندار
رئیس شورای پدافند غیرعامل استان

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر