۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۰۵۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزشی استان برای اجرای برنامه های هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل خبرداد.
به گزارش پایداری ملی، ، مصطفی خزاعی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل در راستای آشنایی بیشتر همکاران، دانش آموزان و خانواده های آنان با اهداف، اهمیت و اصول پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

خزاعی افزود: در این زمینه هماهنگی لازم از طریق دبیرخانه کارگروه مستقر در گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان با شهرستان ها، نواحی و مناطق آموزشی و سایر واحدهای ذیربط به عمل آمده است.

رییس کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان با اشاره به برنامه های ویژه هفته پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: در این هفته که از ششم آبان ماه با شعار "پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور"  آغاز می شود، برنامه های متنوع و مختلفی اجرا می شود.

وی گفت: درج بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه پدافند غیرعامل در سربرگ نامه های اداری، برگزاری رزمایش صبحگاه مشترک، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در حوزه پدافند غیرعامل، اجرای تبلیغات محیطی در اداره آموزش و پرورش و مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سطح مدارس از جمله برنامه های ویژه هفته پدافند غیر عامل در استان است
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر