۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۵۳۰
استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل که در هنرستان دخترانه حضرت آمنه (س) برگزار شد، گفت: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ما باید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی همیشه آمادگی داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل که در هنرستان دخترانه حضرت آمنه (س) برگزار شد، گفت: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ما باید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی  همیشه آمادگی داشته باشیم. وی با اشاره به استقلال طلبی همیشگی ایران اسلامی افزود: وابستگی کشور قبل از انقلاب به استکبار برکسی پوشیده نیست و مطالبه مردم ما در راهپیمایی به رهبری امام خمینی(ره) در آن دوران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

استاندار خوزستان: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ماباید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی  همیشه آمادگی داشته باشیمشریعتی با تاکید براینکه همه مردم ما بویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان باید با پدافند غیرعامل آشنایی داشته باشند عنوان کرد: در سالهای پس از دفاع مقدس موفق به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و توسعه کشور شدیم و اکنون باوجود صنایع بزرگ و نیروهای انسانی که در نقاط مختلف کشورمان داریم برای حفظ آنها پدافند غیر عامل اهمیت دوچندان پیدا می کند. وی خطاب به دانش آموزان گفت: در حوزه اجتماعی و فرهنگی همه باید به سلاحی دربرابر حملات و تهاجم دشمنان مجهز شویم و خط مقدم حملات نوجوانان و جوانان هستند زیرا هدف اصلی نقشه دشمنان همین است.لازم است با تقویت عرصه فرهنگی و دینی سد محکمی دربرابر این حملات باشیم.

استاندار خوزستان: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ماباید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی  همیشه آمادگی داشته باشیماستاندار خوزستان با اشاره به اهمیت دانش و آگاهی در مقابله با دشمن تصریح کرد: نوجوانان و جوانان ما باید آگاه باشند و با آگاهی است که استقلال کشور ما حفظ و با دانش توسعه محقق می شود.

در ادامه مراسم محمد حری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: یکی از موارد بسیار در مهم، در مباحث پدافند غیرعامل مجهز شدن به سلاح روز در مقابل تهدیدات دشمن است که همواره در حال تغییر و بروز شدن می باشد. از این جهت میبایست مجموعه  پدافند غیرعامل همواره نسبت به این تهدیدات اگاه باشد تا شاهد مصونیت سازی بیشتر کشورمان نسبت به این تهدیدات باشیم.

 حری افزود، امیدوارم شما آینده سازان بتوانید تغییرات مثبتی را در این راستا رقم بزنید و کشور را به رشد پیشرفت و توسعه بر محور مصونیت و پایداری سوق دهید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر