۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۳۰۵۲۶
توسط افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوين
مدیرکل پدافند غیرعامل در این مراسم گفت: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، "محمد افشار" در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل که امروز شنبه 6 آبانماه در هنرستان دخترانه الغدیر شهر قزوین برگزار شد، اظهارکرد: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ماباید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی باید همیشه آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال طلبی ایران اسلامی ما برای همه واضح و مبرهن است، افزود: ایران در استراتژیک ترین موقعیت جغرافیایی دنیا قرار دارد و از این جهت برای کشورهای استکبار جهانی اهمیت دارد، زمانی که جهان به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، آمریکا به دلیل همسایگی کشور ما با بلوک شرق، عملیات جاسوسی و امنیتی خود را در آن انجام می داد، برای همین از دست دادن این کشور برای آمریکا سخت بود.

وی افزود: با وجود حملات گوناگون، ما استقلال خود را حفظ کردیم و در آن دوران برنامه های زیادی جهت توسعه و آبادانی تنظیم و اجرا شد.
افشار با تاکید براینکه همه مردم بویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان باید با پدافند غیرعامل آشنایی داشته باشند، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که کشور را دربرابر آسیب ها مصون کنیم و با وجود صنایع بزرگ و نیروهای انسانی که در نقاط مختلف داریم برای حفظ آنها پدافند غیر عامل اهمیت دوچندان پیدا می کند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: در حوزه اجتماعی و فرهنگی همه باید به سلاحی در برابر حملات و تهاجم دشمنان مجهز شویم و خط مقدم حملات، نوجوانان و جوانان هستند، زیرا هدف اصلی نقشه دشمنان همین است و لازم است با تقویت عرصه فرهنگی و دینی، سد محکمی در برابر این حملات باشیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت دانش و آگاهی در مقابله با تهاجمات، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان ما باید آگاه باشند و با آگاهی است که استقلال کشور حفظ و با دانش توسعه محقق می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر