۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۲۳
مدیر کل پدافندغیرعامل استانداری خراسان جنوبی:
مدیر کل پدافندغیرعامل استانداری خراسان جنوبی که در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند ، سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود: در هفته پدافندغیرعامل سالجاری در استان خراسان جنوبی با همت دستگاه های اجرایی بیش از 400 برنامه شامل رزمایش؛ همایش، دوره آموزشی و ... در سطح استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافندغیرعامل استانداری خراسان جنوبی که در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند ، سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود: در هفته پدافندغیرعامل سالجاری در استان خراسان جنوبی با همت دستگاه های اجرایی بیش از 400 برنامه شامل رزمایش؛ همایش، دوره آموزشی و ... در سطح استان اجرایی خواهد شد.

مشیر الحق عابدی با بیان اینکه در این جلسه رابطین کمیته های پدافندغیرعامل درمحضر نماینده ولی فقیه حضور یافته اند تصریح کرد: طی یکسال گذشته، اقدامات قابل قبولی در این بخش انجام گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیش از 400 برنامه در هفته پدافندغیرعامل در استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد

وی، با اشاره به نامگذاری روز هشتم آبان ماه به عنوان روز پدافندغیرعامل که مصادف با سالروز دستور تشکیل سازمان پدافندغیرعامل کشور توسط مقام معظم رهبری است، ادامه داد: امسال از ششم لغایت دوازدهم آبان ماه به عنوان ایام هفته پدافندغیرعامل نامگذاری شده است.

عابدی، با بیان اینکه پدافندغیرعامل در اصل همان پیشگیری پیش از وقوع حادثه است افزود: در صورت رعایت اصول پدافندی هیچ گاه کشور به مرز بحران و اضطرار نخواهد رسید چرا که ما از قبل با پیش بینی همه تهدیدات، راه را بر وقوع هر گونه خطری بسته ایم.

مدیر کل پدافندعامل استانداری، با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این برنامه گسترش فرهنگ پدافندغیرعامل در سطح جامعه است تصریح کرد: در صورتی که ما قواعد کاری خود در بخش پدافندغیرعامل را بر مبنای تهدیدات مردم محور پیش ببریم، قطعا نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود، پدافندغیرعامل را عامل مصونیت کل جامعه دانست و اظهار داشت: در صورت اینکه این اصل مهم بنابر فرمابیش مقام معظم رهبری به یک اصل همیشگی تبدیل شود، قطعا ما در آینده با تهدیدات و به تبع آن آسیب پذیری کمتری مواجه خواهیم بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر