۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۳۰۵۲۱
مدير كل پدافندغيرعامل استانداري خراسان جنوبی :
دکتر عابدی : یکی از مهمترین برنامه های مورد نظر اداره کل پدافند غیرعامل استانداری راه اندازی مجمع مشورتی پدافند غیرعامل استان با حضور جمعی از رابطین برگزیده پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدير كل پدافندغيرعامل استانداري خراسان جنوبي كه در دیدار صمیمی رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان ، سخن مي گفت با بيان مطلب فوق افزود: ارزیابی اقدامات دستگاه های اجرایی طی ایام هفته پدافند غیرعامل به گروه ارزیابین این بخش که شامل تنی چند از رابطین پدافند غیرعامل دستگاه ها می شود واگذار شده است.

مشير الحق عابدي ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل به فعالین و رابطین پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: ارزیابان برنامه های هفته پدافند غیرعامل بر اساس چک لیست های تهییه شده در این رابطه طی ایام هفته پدافند غیرعامل به دستگاه های اجرایی مراجعه خواهند کرد.

اقدامات دستگاه های اجرایی در هفته پدافند غیرعامل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وي، با بیان اینکه کار گروهی و کار تیمی نتایج مطلوب تری نسبت به کار فردی به بار خواهد آورد خاطرنشان ساخت: عملکرد دستگاه های اجرایی بر اساس آنچه کتباً هر دستگاه اجرایی به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ارسال می کند، محاسبه و به مبادی ذیربط ارسال خواهد گردید.

عابدي افزور: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با اعمال نظارت و مدیریت در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل استان با همه دستگاه های اجرایی همکاری و همراهی لازم را در طی این هفته بعمل آورده است.

وی، به اعلام بیش از 400 عنوان برنامه اجرایی توسط دستگاه های اجرایی طی ایام هفته پدافند غیرعامل در استان اشاره کرد و عنوان داشت: یکی از بهترین و موثرترین برنامه های این هفته رزمایش های تخصصی دستگاه های اجرایی است که در این زمینه بیش از 68 برنامه پیش بینی گردیده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی، یکی دیگر از اقدامات مطلوب این هفته را برگزاری برنامه هایی نظیر همایش های تخصصی، دوره های آموزشی اصول و مبانی و برگزاری برنامه های عمومی و خانوادگی نظیر پیاده روی دانست و تصریح کرد: اهمیت برنامه ها و مراسماتی که با حضور خانواده ها و اقشار مختلف مردم برگزار می شود به این جهت است که همه اعضای خانواده اهم از بزرگسالان و کودکان با تهدیدات پیش روی جامعه بیشتر آشنا می شوند.

وی، در پایان سخنان خود اظهار داشت : یکی از مهمترین برنامه های مورد نظر اداره کل پدافند غیرعامل استانداری راه اندازی مجمع مشورتی پدافند غیرعامل استان با حضور جمعی از رابطین برگزیده پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی خواهد بود.

برپایه این گزارش؛ صبح امروز و همزمان با نخستین روز از ایام هفته نکوداشت پدافند غیرعامل رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان دیدار و گفت و گو کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر