۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۴۹۲
مديركل پدافند غيرعامل استانداري مازندران در نشست خبري عنوان كرد:
نشست مطبوعاتی مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران صبح روز پنج شنبه 4/8/96 در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نشست مطبوعاتی مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران صبح روز پنج شنبه هفته گذشته در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

نبوی از برگزاری هفته پدافند غیرعامل از 6 الی 12 آبان ماه سال جاری با شعار پدافند غیرعامل ، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور خبر داد و دفاع را جزء مهمی از زندگی دانست که با تهدیدات فراروی جمهوری اسلامی این ضرورت بیش از پیش جلوه گر می شود.

وی پدافند غیرعامل را از موجبات صرفه جویی و حفاظت از تاسیسات ، تجهیزات حساس و حیاتی کشور برشمرد و خاطر نشان کرد اگر الزامات پدافند غیرعامل رعایت شود کشور در شرایط ناشی از بحران کمترین آسیب پذیری را خواهد داشت.

اجراي 571 برنامه در هفته پدافند غير عامل در مازندران / افتتاح 548 طرح با ماهيت پدافند غير عامل در استان در دولت تدبير و  ا ميد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه زیستی استان ؛ ضمن ارائه گزاش اجمالی از رشد 2 برابری اقدامات سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا بیش از 40 جلسه قرارگاه زیستی استان، در راستای پایش ، رصد و کنترل تهدیدات زیستی برگزار شد و توانست سهم خوبی در کنترل پیامد این مخاطرات در استان داشته باشد. نبوی گفت : 675/244/1 نفر ساعت آموزش، در چهار سال اخیر در استان به همت پدافند غیرعامل و در راستای فرهنگ سازی به انجام رسیده است. وی از صدور بیش از 38 مجوز پدافندی برای طرحهای ملی و ملي استانی شده خبر داد و گفت: 548 طرح با ماهیت پدافندغيرعاملي در چهارساله اخیر مورد بهره برداری قرار گرفت.


دبیر شورای پدافند غیرعامل مازندران: از تدوین 571 برنامه درهفته پدافند سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد بیش از 220 دوره و کارگاه آموزشی ، 121 رزمایش ، 25 همایش و 29 نمایشگاه وافتتاح 9 طرح وپروژه پدافندی می باشد.

نبوی در پایان خواستار اهتمام کلیه دستگاههای اجرایی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفه مذکور شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر