۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۷۷
استان آذربایجان شرقی برگزیده نمونه کشوری در حوزه پدافند غیر عامل:
مدیر کل پدافند غیر عامل استان افزود : هفته پدافند غیر عامل از 6 الی 12 آبان ماه با شعار"پدافند غیرعامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" و با اجرای برنامه های مختلف و برگزاری کلاس های آموزشی و همایش ها در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در راستای فعالیت ها و سیاست های اداره کل پدافند غیر عامل در طول سال برای تحقق اهداف، رسالت و برنامه های امر مهم پدافند غیر عامل جهت ایجاد مصونیت، افزایش پایداری و حفظ و حراست از زیر ساخت ها و مراکز مهم ، استان آذربایجان شرقی بعنوان برگزیده نمونه کشوری در حوزه پدافند غیر عامل انتخاب شد.

در نظر است در هفته پدافند غیر عامل و در ششمین همایش ملی پدافند غیر عامل که حضور مقامات کشوری، لشکری، استانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران عالی سازمانها و نهاد ها، مدیران کل پدافند غیر عامل استانها، دستگاههای اجرایی، نخبگان، اساتید و دانشجویان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تشکیل می شود از مدیر کل محترم پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی تجلیل و تقدیر بعمل آید.

جهانسری، مدیر کل پدافند غیر عامل استان افزود : هفته پدافند غیر عامل از 6 الی 12 آبان ماه با شعار"پدافند غیرعامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" و با اجرای برنامه های مختلف و برگزاری کلاس های آموزشی و همایش ها در سطح استان برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر