۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۴۷۲
در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیرعامل :
محور برنامه های این هفته به فرمانداریها و کارگروهها ابلاغ شده و انتظار می رود بر اساس محورهای ابلاغی، برنامه های کیفی و کمی متفاوت تر از سال گذشته در سطح استان برگزار شود تا پدافند غیرعامل جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف اجتماعی پیدا کند

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه هماهنگی با رابطین پدافند غیرعامل فرمانداریهای شهرستان های استان و کارگروههای تخصصی  در خصوص برنامه های هفته پدافند غیرعامل در سالن اداره کل پدافند غیر عامل برگزار شد.

مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل با تبریک هفته نکوداشت پدافند غیر عامل ، بیان داشت امسال هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور، از 6 تا 12 آبان ماه برگزار می شود. 

محور برنامه های این هفته به فرمانداریها و کارگروهها ابلاغ شده و انتظار می رود بر اساس محورهای ابلاغی، برنامه های کیفی و کمی متفاوت تر از سال گذشته در سطح استان برگزار شود تا پدافند غیرعامل جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف اجتماعی پیدا کند و نتیجه و ثمره آن تحقق اهداف پدافند غیرعامل یعنی تقویت زیرساخت در کشور و کاهش سطح تهدیدات و آسیب ها در برابر حملات و تهاجمات دشمن باشد. 

مدیرکل پدافند غیرعامل، حوزه و سطح تهدیدات را متنوع و پیچیده دانست و گفت باید با شناخت و انجام اقدامات متناسب کشور را در برابر انواع تهدیدات مصون سازی کرد. 

جلسه هماهنگی با رابطین پدافند غیرعامل فرمانداریها ی شهرستان های استان و کارگروههای تخصصی در خصوص برنامه های هفته پدافند غیرعامل در سالن اداره کل پدافند غیر عامل برگزار گردید .

در جهت تحقق این هدف، آموزش و گفتمان سازی و تبدیل الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل به فرهنگ و باور عمومی نقش اساسی دارد و این که سایه تعامل، همفکری و همکاری بخش های مختلف حاصل خواهد شد و باید عرصه ایجاد شود که تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها و توانمندیهای استان شناسایی و در راستای اهداف پدافند غیرعامل بکار گرفته شود.

وی افزود اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل اقتضا می کند که در تجارب و طرح ها و برنامه های گذشته توقف نکنیم و برای شرایط و مقتضیات حاضر و حتی توجه به تحولات و تغییرات آینده، ایده ها و پیشنهادات و طرح در برنامه های جدید تدوین و اجرایی گردد.

امیر مرادی از کلیه اقدامات، تلاشها و برنامه های فرمانداریها  در هفته پدافند غیرعامل در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند با حضور پر رنگ تر کلیه دستگاهها برنامه های هفته متفاوت تر از سال قبل برگزار شود و گامی اساسی برای تحقق اصلی پدافند غیرعامل در سطح استان برداشته شود.

در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر