۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۳۰۴۶۷
کردستان:
نشست هم اندیشی رابطین فرمانداریها وکارگروههای تخصصی پدافند غیر عامل استان که در راستای تقویت و هم افزایی فعالیتها در آستانه هفته پدافند غیر عامل در محل استانداری تشکیل گردید

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان دراین نشست که در راستای تقویت و هم افزایی فعالیتها در آستانه هفته پدافند غیر عامل در محل استانداری تشکیل شده بود با بیان اینکه آشنایی کارگروههای تخصصی از تهدیدات احتمالی در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل همراه با شناخت از امکانات و پتانسیل ها ی موجود با برنامه ریزی مناسب مقابله با این تهدیدات موجبات مصونیت بیشتر و هم افزایی فعالیتها و تقویت توان در جهت نیل به اهداف کلی پدافند غیر عامل را فراهم می سازد.

اظهار داشت کارگروه ها در حوزه های مختلف در شهرستانها با برنامه ریزی اهداف و سیاستهای پدافند غیرعامل را در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل(6 الی 12 آبان )برای آحاد جامعه تشریح نمایند.

آشنایی کارگروههای تخصصی از تهدیدات احتمالی و شناخت از امکانات و پتانسیل های موجود موجب مصونیت بیشترمی گردد.

وی اهتمام و هماهنگی فرمانداری ها و کارگروههای تخصصی 11گانه در برگزاری جلسات بازدیدها و انجام رزمایش های مختلف پدافندی را خواستار شدند و افزودند باید تلاش شود سناریوهای آماده شده این رزمایش ها بارویکرد پدافند غیر عامل باشد. وی در پایان با تشریح برنامه های هفته پدافند غیر عامل بر لزوم برنامه ریزی منسجم واطلاع رسانی به موقع تاکید نمود.

در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات وپیشنهادات خود را درخصوص برنامه ریزی مناسب جهت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در مرکز و شهرستانهای تابعه داشتند که مواردی در همین راستا به تصویب رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر