۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۳۰۴۶۳
کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت نکات پدافند غیرعامل در کاهش تلفات مالی و جانی حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسیار مؤثر است، بیان کرد: فرهنگ سازی در راستای گسترش مقوله پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تبلیغات محیطی در ادارات، نهادها و سازمان‌ها امری مهم و ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، شاهرخ کناری در نشست پدافند غیرعامل شهرستان بویراحمد که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در هفته پدافند غیرعامل ۶۵ برنامه مختلف از جمله؛ همایش، رزمایش، سمینار، کارگاه آموزشی، همایش ملی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

وی افزود با بیان اینکه رعایت نکات پدافند غیرعامل در کاهش تلفات مالی و جانی حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسیار مؤثر است، بیان کرد: فرهنگ سازی در راستای گسترش مقوله پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تبلیغات محیطی در ادارات، نهادها و سازمان‌ها امری مهم و ضروری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اجرای سیاست‌های کلی پدافندغیرعامل سنگ تمام گذاشته است، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به اختصاص و هزینه یک درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خود به اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل و مصون سازی زیرساخت‌ها هستند.  

کناری با بیان اینکه تمام پروژه‌های عمرانی استان قبل از اجرایی شدن باید پیوست پدافند غیرعامل راداشته باشند.  

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نانوایی دیزلی نداریم، افزود: در صورت یک اتفاق و قطع گاز با مشکلات جدی روبرو می‌شویم و متأسفانه صنعت و معدن هم در این رابطه کاری انجام نداده‌اند. 

کناری گفت: سازمان جهاد کشاورزی و معاونت غذا و دارو باید میوه‌هایی که در سطح بازار ارائه می‌شوند را مورد بررسی و نظارت قرار دهند...
کناری انسجام ملی را یکی از اصول پدافند غیرعامل دانست. 

وی اضافه کرد: انسجام ملی بسیار حائز اهمیت است، و اگر این انسجام نباشد، یک فرد مغرض در ادارات دولتی افراد را دچار ناامیدی می‌کند و شکاف بین مردم و مسوولان ایجاد می‌شود و ترس در دل مردم به وجود می‌آید. 

کناری گریزی به آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی زد و گفت: زنان کهگیلویه و بویراحمد روزانه بیش از ۷ ساعت از اینترنت استفاده می‌کنند و این میزان استفاده در مردان استان بیش از ۵ ساعت است.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده مسوولان از گوشی هوشمند، اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی یا مجازی این تهدید را در اختیار مسوولان و مردم قرار می‌دهند، که بخش‌هایی از اطلاعات آن‌ها در اختیار شرکت سازنده این گوشی قرار گیرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر