۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۳۰۴۶۲
دکتر مقدم در نشستی که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه تبریز برگزار شد بر ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: هدف شورای سیاست گذاری پدافند غیرعامل تعامل اساتید دانشگاهی، نخبگان و دانشجویان با ضرورت ها و کارکردهای پدافند غیرعامل و همسو سازی پژوهش های دانشگاهی با اهداف پدافند غیرعامل است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون پژوهشی دانشگاه تبریز از تشکیل شورای سیاست گذاری پدافند غیرعامل در دانشگاه تبریز به ریاست رئیس دانشگاه تبریز، قائم مقام و معاونان دانشگاه خبرداد. دکتر مقدم در نشستی که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه تبریز برگزار شد بر ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: هدف شورای سیاست گذاری پدافند غیرعامل تعامل اساتید دانشگاهی، نخبگان و دانشجویان با ضرورت ها و کارکردهای پدافند غیرعامل و همسو سازی پژوهش های دانشگاهی با اهداف پدافند غیرعامل است.



دکتر مقدم گفت: ذیل شورای سیاست گذاری پدافند غیرعامل دانشگاه کمیته پدافند غیرعامل قرار دارد که هدف آن اجرایی کردن مصوبات شوراست. در این نشست برنامه های دانشگاه تبریز در هفته پدافند غیرعامل تشریح شد و بر ضرورت تعامل بیشتر دانشگاه و اداره کل پدافند غیرعامل تأکید شد. ایجاد نمایشگاههای تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل، برنامه های آموزشی در حوزه سایبری ، زیستی و آمایش سرزمین برای اساتید و دانشجویان، ارسال طرح های پژوهشی دانشگاه تبریز به سازمان پدافند غیرعامل، انتشار مقاله های تخصصی در نشریه تخصصی دانشگاه تبریز و ... بخشی از این برنامه هاست.

مدیرکل پدافند غیرعامل نیز در این نشست با تشکر از اقدامات خوب انجام شده در دانشگاه تبریز در خصوص پدافند غیرعامل بر ضرورت همکاری بین دانشگاه و پدافند غیرعامل تأکید کرد. سردار جهانسری گفت: پدافند غیرعامل علمی میان رشته است که با تمام علوم ارتباط دارد و جایگاه اصلی آن دانشگاه است و دانشجویان و اساتید دانشگاه باید در توسعة آن بکوشند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر