۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۰۳۸۹
همایش «ملی تغییر اقلیم و امنیت انرژی» با همکاری شرکت سهامی برق منطقه ‎ ای و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در دانشگاه گیلان شروع بکار کرد.
به گزارش پایداری ملی، منطقه گیلان، همایش «ملی تغییر اقلیم و امنیت انرژی» با همکاری شرکت سهامی برق منطقه ای و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان صبح امروز در دانشگاه گیلان شروع بکار کرد. 

این همایش با هدف شناسایی، جمع‌آوری و انتقال دانش در هر دو زمینه تغییر اقلیم و امنیت انرژی در کشور، به اشتراک‌گذاری آخرین دستاوردها، تجربه و دانش موجود در مدلسازی و آشکارسازی تغییر اقلیم و عدم قطعیت مربوط به این مطالعات، شناسایی و معرفی چالش‌های پیش‌رو بخش انرژی تحت تاثیر تغییر اقلیم، جهت مشارکت در ارتقاء برنامه راهبردی کشور و شناسایی، ارائه راهکارهای سازگاری و کاهش اثرات زیانبار تغییر اقلیم بر تولید و مصرف انرژی و آگاهی بخشی عمومی در خصوص چشم‌انداز امنیت انرژی تحت تاثیر گرمایش جهانی در دانشگاه در حال برگزاری است . 

بررسی جنبه‌های فیزیکی تغییرات آب و هوایی، ارزیابی اثرات، راهکارهای سازگاری و کاهش پیامدهای مخرب تغییر اقلیم بر بخش انرژی، امنیت انرژی، آینده پژوهی در حوزه تغییر اقلیم و امنیت انرژی، اقدامات فردی، ملی و بین ‎ المللی مرتبط با تغییر اقلیم و بخش انرژی و سوخت ‎ های فسیلی و انرژی ‎ های جایگزین از جمله محورهای برگزاری این همایش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر