۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۳۰۳۶۱
در جلسه كارگروه راه و شهرسازي شورای پدافند غيرعامل استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد
عباسی رئیس گروه طرح و اجرای اداره کل پدافند غیرعامل استان، تاکید کرد همه اعضای کارگروه نسبت به اجرای برنامه های پیشنهادی هفته پدافند غیرعامل اهتمام جدی داشته باشند و سپس در خصوص تشکیل پرونده شرکتهای مهندسین مشاور بومی برای اخذ گرید پدافند غیر عامل در مرحله اول توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه كارگروه راه و شهرسازي شورای پدافند غيرعامل استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کارگروه و نماینده اداره کل پدافند غیر عامل در تاریخ سی ام مهر ماه و در محل سالن دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

در ابتدا، مهندس احسان امانی مدیر کل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری و دبیر کارگروه، با عرض خیر مقدم به حضار یکی از دستورات تشکیل جلسه را برنامه ریزی برای هفته نکوداشت پدافند غیر عامل عنوان کرد و اظهار داشت همه اعضای کارگروه، همکاری لازم در خصوص  برگزاری همایش یک روزه در هفته نکوداشت پدافند غیر عامل با محوریت موضوعات فنی و مهندسی، داشته باشند.

جلسه كارگروه راه و شهرسازي شورای پدافند غيرعامل استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کارگروه و نماینده اداره کل پدافند غیر عامل در تاریخ سی ام مهر ماه و در محل سالن دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

در ادامه مهندس عباسی رئیس گروه طرح و اجرای اداره کل پدافند غیرعامل استان، تاکید کرد همه اعضای کارگروه نسبت به اجرای برنامه های پیشنهادی هفته پدافند غیرعامل اهتمام جدی داشته باشند و سپس در خصوص تشکیل پرونده شرکتهای مهندسین مشاور بومی برای اخذ گرید پدافند غیر عامل در مرحله اول توضیحاتی ارائه کرد.

در انتها نیز مهندس نظری نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز مباحث آیین نامه تشخیص صلاحیت مهندسین مشاور را برای اعضا تشریح کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر