۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۰۳۵۵
رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) بر به کارگیری همه امکانات ضدایران تأکید و تصریح کرد: باید همه راه های ممکن به روی ایران بسته شود.
به گزارش پایداری ملی، 
مایک پمپئو در نشست به اصطلاح بنیاد دفاع از دموکراسی که برای بررسی تشدید اقدامات ضد ایرانی برگزار شد مدعی شد: ایران با برنامه های موشکی و سایبری و همچنین حمایت از حزب الله لبنان ، منافع آمریکا را در خاورمیانه به ویژه در حوزه تامین امنیت اسرائیل تهدید می کند.

پمپئو درباره برجام هم بدون توجه به هشت گزارش مثبت آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع رسیدگی به نظام بازرسی ها درباره فعالیت های هسته ای ایران گفت : کاری که ما انجام می دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ راهی برای دستیابی به توانمندی هسته ای  نداشته باشد.

رئیس سازمان جاسوسی آمریکا می گوید: برجام شرایط را برای ما به منظور بازرسیهای سخت گیرانه بهتر می کند.

ریموند مک مستر، مشاور امنیت ملّی آمریکا هم در این نشست بدون اشاره به وجود دهها پایگاه نظامی آمریکا در جهان به ویژه در خاورمیانه گفت: راهبرد ما این است که مانع نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه شویم. 

مشاور امنیت ملّی آمریکا همچنین با چشم بستن به روی جنایتهای عربستان در یمن گفت: رویکرد ما این است که با تحریم همه جانبه سپاه ، شرکای ما یعنی، اسرائیل و برخی دیگر از جمله عربستان را مقابل تهدید های احتمالی حمایت کنیم.

هربرت ریموند مک مستر، همچنین افزود: ایران و روسیه با حمایت از بشار اسد منافع آمریکا را  تهدید می کنند بنابراین ما با چالش هایی مواجه ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر