۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۰۳۰۸
استاندار قزوین:
عبدالمحمد زاهدی گفت : پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدیدهای نوین واکسینه و از تخریب و و تهدید آن توسط دشمن جلوگیری می کند.
"عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان که با حضور معاون امور استانهای پدافند غیرعامل کشوربرگزار شد اظهار داشت: باید از همه داشته های انسانی منابع، تاسیسات و امکانات خود بخوبی حفاظت کنیم تا در تغییرات مختلف آسیب نبینیم.

پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدیدهای نوین واکسینه و از تخریب و و تهدید آن توسط دشمن جلوگیری می کند
وی افزود: باید در برابر تغییرات اقلیمی هم آماده باشیم و آسیب های خود را با پدافند غیرعامل به عنوان یک موضوع مهم مدیریتی به حداقل برسانیم.

زاهدی عنوان کرد: مطالعات همه پروژه های عمرانی باید پیوست زیستی و پدافند غیر عامل داشته باشد.

وی یادآور شد: در گذشته نیاکان ما به این موضوع اهمیت می دادند و در ساخت شهرها و کوچه ها این نوع امنیت توجه می شد و امروز که در برابر تهدیدات سایبری هم هستیم و دشمنان با انواع ترفندها ما را تهدید می کنند باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

استاندار بیان کرد: از مدیران انتظار داریم دقت کنند تا آنچه مقررات حکم می کند رعایت شود و همه طرح ها و پروژه هایی که باید پیوست داشته باشد کاملا جدی گرفته شود.

وی گفت: از آنجا که استان قزوین در صنعت طیور دارای جایگاه ویژه ای است باید موضوع تهدید مرغداری ها در خصوص بیماری آنفولانزا در دراز مدت و کوتاه مدت مصون باشد زیرا یک رفت و آمد جاده ای می تواند به ما آسیب بزند لذا برای جلوگیری از آسیب پذیری باید تدبیر کنیم.

استاندار تصریح کرد: برای بحران آب و فرونشست زمین که یک موصوع ملی است باید مسولان کشوری نگاه ویژه داشته باشند و برای حل آن از اعتبارات ملی کمک کنند و در موضوع بافت فرسوده قزوین که دارای ارزش است هم باید دقت لازم در بازسازی و حفظ آن انجام شود.

وی اظهارداشت: اتصال فیبر نوری به همه دستگاهها امسال تکمیل شود و در پدافند غیرعامل نباید کوتاهی صورت گیرد زیرا استان قزوین حادثه خیز است و در مسیر مواصلاتی استانهای مهم کشور قرار دارد و امروز هم با مشکلات زیادی از جمله فرونشست و بحران آب، بیماری انفلونزای مرغی، مواجهیم که باید دستگاهها در اجرای طرحها به الزامات پدافتد غیر عامل توجه کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر