۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۰۲۹۶
چهارمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استانداری با رویکرد نکوداشت هفته پدافندغیرعامل با حضور اعضاء در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید.
رضایی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری در چهارمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استانداری با رویکرد نکوداشت هفته پدافندغیرعامل با حضور اعضاء در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید.

چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با دستور کار نکوداشت هفته پدافندغیرعامل تشکیل گردید.

رضایی در سخنانی ضمن تشکر وقدردانی از تلاش و زحمات کلیه اعضاء شورای پدافندغیرعامل در زمینه فعالیت های انجام گرفته در حوزه های مختلف پدافندغیرعامل در سطح استان و شهرستان ها به اقدامات انجام گرفته در حوزه های زیستی ، کالبدی و سایبری توسط کارگروه های استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت :در نیمه اول سال جاری مانورهای مختلفی به منظور آگاهی بخشی به جامعه هدف که همانا احاد مردم می باشد توسط دستگاه های اجرایی استان و با برنامه ریزی منسجم برگزار گردید.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ها و اهداف ایام نکوداشت هفته پدافندغیرعامل که از تاریخ 6 لغایت 12 آبانماه  می باشد  اشاره کرد و از همه ی اعضا شورای پدافندغیرعامل و دستگاه های اجرایی سطح استان و شهرستان ها خواست که به منظور نکوداشت هرچه بهتر این ایام برنامه ها و دستوراعمل های ارسالی از سوی سازمان پدافندغیرعامل و نیز وزارت کشور را مد نظر قرار داده و نسبت به برگزاری همایش ها ، رزمایش ها و مانور ها محتلف در کلیه حوزه ها با هماهنگی این اداره کل اقدام نمایند.

چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با دستور کار نکوداشت هفته پدافندغیرعامل تشکیل گردید.

در ادامه هر یک از اعضا شورا نظرات و پیشنهادات و اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری خود را بیان و آمادگی خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های نکوداشت هفته پدافندغیرعامل اعلام نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر