۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۰۲۹۲
نشست توجیهی بزرگداشت پدافند غیرعامل با حضور محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری،خسروجردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و رابطان دستگاه های اجرایی،شهرداری ها و فرمانداری ها برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در ابتدای این نشست همدانی معاون امنیتی استانداری تهران در سخنانی به ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل اشاره و از عملکرد حوزه پدافند غیرعامل استان تهران تقدیر کرد.

در ادامه خسروجردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز با بیان اینکه پدافند غیرعامل توجه به زیرساخت های حساس و مهم را شامل می شود عنوان کرد: باید الزامات پدافند غیرعامل در مورد پروژه هایی که دارای سطح بندی حساس هستند رعایت شود و اگر پدافند غیرعامل در اجرای خیلی از پروژه ها رعایت می شد،مدیریت بحران بهتری انجام می گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت پدافند غیرعامل در زیرساخت ها قابل قبول است اما پروژه های مهمی هستند که نیازمند توجه در ابن بخش اند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با تاکید براینکه فرهنگ سازی و ارائه تعریف پدافند غیرعامل از برنامه و اولویت های ما در استان بوده است تصریح کرد: در این راستا همه دستگاه های استان تهران دارای رابط پدافند غیرعامل هستند که شامل ۷۱ دستگاه اجرایی استان،۴۱ شهرداری و همه فرمانداری های استان است.

خسروجردی شناسایی مراکز پر خطر در استان تهران را از اولویت های پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: زیرساخت های حیاتی به اندازه ای در استان تهران اهمیت دارند که در صورت وقوع خطر احتمال سرایت به استان های اطراف نیز وجود دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر