۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۰۲۹۱
جلسه تخصصی کمیته بازرسی پدافند غیرعامل استان سه شنبه بیست و پنجم مهر ماه با حضور محمد حری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و شاهین زاده مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز در محل سالن کنفرانس دپوی اقبال، با محوریت بررسی رعایت الزامات پدافند غیر عامل در متروی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حری مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری در خصوص اهمیت رعایت الزامات پدافند غیرعامل به دلیل ماهیت پروژه مذکور و نوع کاربری متروی اهواز که محل تجمع شهروندان خواهد بود، به ماده 23 قانون برنامه پنجم در خصوص الزامی بودن رعایت پدافند غیرعامل اشاره و خاطر نشان کرد، اگرچه درمورد طرح های اجرا شده در گذشته رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل و ایمنی تذکر داده می شود ولی در مورد طرح های توسعه ای جدید این الزام وجود دارد و بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نشست تخصصی کمیته بازرسی پدافند غیر عامل استان با محوریت قطار شهری اهواز

در ادامه این جلسه اعضاء کمیته بازرسی پدافند غیرعامل سوالات و نقطه نظرات تخصصی خود را در خصوص رعایت الزامات پدافند غیر عامل بیان نمودند.

شهرام شاهین زاده مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز ضمن پاسخ به سوالات و انتقادات وارده از سوی اعضاء کمیته بازرسی پدافند غیرعامل در خصوص توجه ویژه ی مجریان این پروژه به رعایت الزامات پدافند غیرعامل اطمینان داد. وی افزود: به منظور رعایت این الزامات نیاز است از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها پرهیز شود و همکاری کلیه ی دستگاه ها منجر به رعایت الزامات پدافند غیرعامل و ارتقاء ایمنی خواهد شد.

پروژه قطار شهری اهواز در مسافتی به طول تقريبي ۷۰ کیلومتر و در ۴ خط در حال انجام است که بنا به گزارش ارائه شده از سوی شرکت پیمانکار فاز اول این پروژه در حد فاصل بین زرگان تا بقایی با طول ۲۳ کیلومتر و ۲۴ ايستگاه آماده ی بهره برداری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر