۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۲۸۹
معاون رسانه ملی در بجنورد:
معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: فعالیت بیش از ۲۵۰ شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان که برنامه تولید و پخش می‌کنند حاکی از این موضوع است که ایمان و اعتقاد جوانان را هدف گرفته‌اند.
به گزارش پایداری ملی، علی دارابی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار داشت: صدا و سیما یکی از دستاوردهای انقلاب است. اول انقلاب دو شبکه با ظرفیت محدود داشتیم اما امروز شاهد 145 شبکه با 45 زبان محلی و ملی هستیم.

وی افزود: 33 مرکز صدا و سیما دارای پوشش رادیویی و تلویزیونی است و هم‌چنین تعدادی از مراکز هم رادیوی شهری و هم رادیوی محلی دارند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تصریح کرد: امروز دشمنان و رقبا به‌طور گسترده وارد صحنه شدند. فعالیت بیش از 250 شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان که برنامه تولید و پخش می‌کنند حاکی از این موضوع است که ایمان و اعتقاد جوانان را هدف گرفته‌اند.

علی دارابی بیان داشت: امروز رسانه‌های نوین و فضای مجازی به یک ابررسانه تبدیل شده‌اند. مخاطبان به‌دنبال بهترین‌ها هستند و صدا و سیما علاوه بر توسعه کمی٬ در حوزه محتوای رسانه و فرهنگ سازی آموزش٬ نقش بی‌بدیلی دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تفاوت شبکه استانی با شبکه کشوری این است که در شبکه استانی به مسائل استانی و توسعه پایدار پرداخته می‌شود.

معاون امور استان‌های صدا‌وسیما خاطرنشان کرد: امروز صدا و سیما وظیفه دارد کنار پرسشگری و مطالبه تقاضای مردم، حمایت از دولت و قوای دیگر و مسئولان اجرایی را در دستور کار خود قرار دهد چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دولت میداندار اقدامات است و لذا نقد باید با هدف و دلسوزانه و  با کارآمدی همراه باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در کشور 5 هزار نقطه وجود دارد که فاقد پوشش شبکه استانی هستند و این زیبنده انقلاب نیست. امید است در این دوره دولت این اقدام ضروری را به‌یادگار بگذاریم و برگ زرینی برای انقلاب باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر