۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۳۰۲۲۸
اداره کل پدافندغیرعامل استانداری مازندران
نبوی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان مازندران ظهر روز یکشنبه هفته جاری در محل دفتر کار مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان مازندران ظهر روز یکشنبه هفته جاری در محل دفتر کار مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران دیدار کرد.

نبوی در این نشست با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل از 6 الی 12 آبان سال جاری ، خواستار پوشش اجرای برنامه های هفته مذکور به مثابه سال گذشته شد.ایشان در این نشست گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال جاری ارائه و از برگزاری بیش از 4 جلسه ستاد اصلی قرارگاه زیستی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این قرارگاه ماموریتهای بی بدیل را در حوزه مبارزه با بیماری نو پدید انجام داده است. وی با اشاره به حجم آموزش های انجام شده در شش ماهه اول سال جاری از رشد دو برابری آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ما به دنبال فرهنگ سازی با استمرار آموز ش های پدافند غیرعامل می باشیم .

نشست مدیر کل پدافند غیرعامل با مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده، شناخت پدافند غیرعامل را مرهون زحمات مدیر کل پدافند غیرعامل وهمکاران دانست وخاطرنشان کرد: امروز باور پدافند غیرعامل در سطح استان تقویت شده است.وی با اشاره به اهمیت وحساسیت موضوع گفت: در شرایط کنونی پدافند غیرعامل باید به یک باور عمومی در سطح مردم تبدیل شود ودر ابتدا این باور در سطح مدیران بایستی تقویت شود. وی سپس بر آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز مازندران در اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر