۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۰۲۱۴
جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در روز یک شنبه مورخه 23/7/96 با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیرکل آموزش و پرورش استان و کارشناسان مربوطه در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در روز یک شنبه هفته جاری  با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیرکل آموزش و پرورش استان و کارشناسان مربوطه در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش اداره کل آموزش و پرورش استان در امر فرهنگ سازی پدافند غیرعامل ، با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری ، اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل را مهم توصیف و بر اجرای برنامه های متنوع و آموزشی برای دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد.

تشکیل جلسه هماهنگی نکوداشت هفته پدافند غیرعامل  درآموزش وپرورش استان مازندران

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان عملکرد 4 ساله اداره کل پدافند غیرعامل در دولت تدبیر و امید را مطلوب ارزیابی و خواستار همکاری همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی استان در جهت فرهنگ سازی و تبیین اهداف پدافند غیرعامل در سطح جامعه شد.

در این جلسه قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و عضو شوراي پدافند غیرعامل استان از تشکیل ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در اداره کل متبوع و همچنین اجرای برنامه های مختلف در سطح مدارس استان خبر دادند و مهمترین برنامه های اجرایی این هفته را نواختن زنگ نمادین پدافند غیرعامل برگزاری کلاس آموزش خانواده ها دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزاری مانور در مدارس انشاء نویسی و برگزاری مسابقات نقاشی و کاریکاتور اختصاص بخشی از اوقات کلاس درس دانش آموزان برای آموزش موضوعات پدافند غیرعامل برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر