۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۳۰۱۷۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در حاشیة سومین نمایشگاه «سلامت روان » که در دانشگاه تبریز برگزار شد گفت: پدافند غیرعامل استان از هر فرصتی استفاده می کند تا فرهنگ پدافند غیرعامل را در استان نهادینه کند.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در حاشیة سومین نمایشگاه «سلامت روان »که در دانشگاه تبریز برگزار شد گفت: پدافند غیرعامل استان از هر فرصتی استفاده می کند تا فرهنگ پدافند غیرعامل را در استان نهادینه کند. سردار جهانسری گفت: یکی از مشکلات بزرگی که قشر دانشجو را تهدید می کند آسیبهای متعدد فضای مجازی است که باید در این زمینه اطلاع رسانی و آموزش صحیح و اصولی انجام گیرد. وی با اشاره به طرح های نخبگی سربازی پدافند غیرعامل گفت: سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح های متنوع خود دانشجویان، اساتید و نخبگان علمی را به همکاری دعوت می کند و اداره کل پدافند غیرعامل نیز طی چهار سال گذشته سعی کرده از ظرفیت ها و پتانسیل علمی دانشگاهها و مؤسسات علمی استفاده کند. وی با اشاره به تفاهم نامه های متعدد این اداره کل با دانشگاههای استان افزود: الزامات پدافند غیرعامل استان باید در فضاهای دانشگاهی و علمی مورد بحث و واکاوی قرار گیرد و پدافند غیذعامل استان تمام سعی و تلاش خود را می کند تا ازظرفیت نخبگان استانی در این خصوص استفاده کند.

حضور پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در نمایشگاه آسیب های اجتماعی فضای سایبر دانشگاه تبریز

سومین نمایشگاه «سلامت روان تحت عنوان تلنگر» با شرکت۳۰ نهاد و دستگاه استانی با محوریت پیشگیری و مبارزه با تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر،در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

به گزارش پایداری ملی، در این نمایشگاه ۳۰ غرفه در قالب پوستر، عکس، ، سی دی، بروشور، کتاب، نمایش فیلم، تالار گفتگو و ... برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان و به ویژه دانشجویان با آسیب های اجتماعی از جمله اثرات سوء مصرف مواد مخدر، قرص های روان گردان، ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه از مضرات استفاده از مواد مخدر و نحوه پیشگیری از آنها، تهدیدهای فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، آسیب های شبکه های ماهواره ای و ... برپا شده است

حضور پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در نمایشگاه آسیب های اجتماعی فضای سایبر دانشگاه تبریز.

همین گزارش حاکی است: در بر پایی این نمایشگاه ۳۰ سازمان و نهاد از جمله استانداری آذربایجان شرقی، دادگستری استان، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پدافند غیر عامل استانداری، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اداره کتابخانه های عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، خانه تشکل های غیر دولتی استان، انجمن صنفی مراکز درمانی سرپایی اعتیاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مرکز ماده ۱۶ استان و ... همکاری دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر