۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۱۶۰
با حضور معاون سیاسی استاندار گلستان:
در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، احمد تجری به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استان معارفه شد.
به گزارش پایداری ملی؛ "علی اصغر طهماسبی" در این مراسم طی سخنانی با بیان اهمیت حوزه پدافند غیرعامل، گفت: اداره کل پدافند غیرعامل سرفصل تمامی سازمانها و ادارات کل است و با توجه به اهمیت موضوع روی این حوزه حساسیت خاصی داریم.

وی با بیان اینکه اساس هر جنگی، تحمیل اراده است، اظهارکرد: آنچه پدافند غیرعامل دنبال می‌کند این است که دشمن نتواند اراده خود را تحمیل کند.

طهماسبی افزود: توان اطلاعاتی، توان رسانه‌ای، سایبری،‌ فناوری‌ها و حوزه اقتصادی؛ همه ابزارهایی است که دشمن برای فشار و تحمیل اراده خود از آنها استفاده می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: تعریف قدرت امروز متفاوت شده و ترکیبی از قدرت‌ نرم، نیمه سخت و سخت را شامل می شود تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد به همین دلیل همه باید به درک مشترکی نسبت به حوزه پدافند غیرعامل و مباحث مربوط به آن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت راهبردی و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، اهمیت دفاع و پدافند غیرعامل قابل تامل است.

طهماسبی از مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استان خواست تا با بهره گیری از تمامی توان و استفاده از ظرفیت ها برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل تلاش کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات قاسم قریب ابادی مدیرکل پیشین این اداره کل برای مدیریت جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر