۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۳۰۱۵۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد تاکید کرد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان در دومین نشست شورای پدافند غیرعامل استان در سال جاری از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان با رویکرد شناسایی و برآورد تهدیدات و با هدف کاهش آسیب پذیری زیرساخت های حیاتی، حساس و مهم استان یزد خبر داد.
به گزارش پایداری ملی،"محمدصادق طهماسبی" در این نشست که به ریاست استاندار یزد در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری یزد برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های شش ماهه نخست سال جاری اداره کل پدافند غیرعامل استان گفت: خوشبختانه با تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور به حوزه پدافند غیرعامل توجه بیشتری شده و کارهای بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به درپیش بودن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ششم تا 12 آبان ماه سال جاری ادامه داد: با تاکید و حمایت های استاندار محترم و معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برنامه های این هفته به گونه ای برگزار خواهد شد که جایگاه واقعی پدافند غیرعامل به مردم، مدیران، نخبگان و دانشگاهیان جامعه معرفی شود.

طهماسبی افزود: پیش از همه باید مفهوم پدافند غیرعامل برای مردم شفاف شود که در این راستا درحال آموزش دادن به گروه های مختلف و جامعه های هدف هستیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش همگانی و اطلاع رسانی مناسب مهم ترین رویکرد اداره کل پدافند غیرعامل استان است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری رسانه ها و خبرنگاران بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم با توجه به اینکه در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نیز برنامه های متعددی در استان و شهرستان ها در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه پدافند غیرعامل داریم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به برنامه هایی که از سوی این اداره کل در سال جاری در دست اجراست، گفت: یکی از این طرح ها، طرح پیشنهادی پایش لحظه ای آب برای سالم سازی منابع آب آشامیدنی استان است که پیشنهاد آن بر اساس یک الگوی بومی ارایه شده است.

طهماسبی در پایان سخنان خود از همه نخبگان، دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان خواست با توجه به حوزه فعالیتهایشان و وجود تهدیدات و مخاطرات در زمینه های مختلف، اداره کل پدافند غیرعامل استان را در اجرای طرح های پژوهشی در حوزه دفاع غیرعامل یاری کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر