۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۴۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی
سیف بیان کرد: تهدید در جوامع مختلف رو به رشد است و این تهدیدات می تواند از نوع سایبری ، زیستی و... باشد .وی افزود کشور ما نیز به دلیل موقعیتی که دارد می تواند زمینه ساز انواع تهدیدات باشد. پس می طلبد دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را درتمام زمینه ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه کارگروه فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی سه شنبه هفته جاری با حضوردکتر سیف مدیر کل پدافند غیر عامل و دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش و سایراعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

تهدید در جوامع رو به رشد است و این تهدیدات می تواند از نوع سایبری ، زیستی و... باشد

در این جلسه سیف بیان کرد: تهدید در جوامع مختلف رو به رشد است و این تهدیدات می تواند از نوع سایبری ، زیستی و... باشد .وی افزود کشور ما نیز به دلیل موقعیتی که دارد می تواند زمینه ساز انواع تهدیدات باشد. پس می طلبد دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را درتمام زمینه ها داشته باشند.

وی افزود آموزش و پرورش به دلیل ارتبا ط مستقیمی که با مردم دارد می تواند بستر مناسبی برای آموزش مفاهیم پدافند غیر عامل در سطح استان باشد. وی گفت: با توجه به در پیش رو بودن هفته نکوداشت پدافند غیر عامل برای آشنایی بیشتر دانش آموزان ، زنگ پدافند غیر عامل در تمام مدارس سطح استان نواخته شود .

در ادامه دریکوند گفت: باید سطح آگاهی مردم ، با توجه به تهدیدات متعدد و توطئه های دشمن افزایش یابد،وی خاطر نشان کرد که با بر پا کردن کارگاه های آموزشی ، تربیت مدرس و برگزاری مستمر جلسات می توان به این مهم دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر