۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۱۳۲
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه اعلام کرد ترامپ تصمیم خود درباره توافق هسته‌ای ایران را طی هفته جاری اعلام می‌کند.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از رویترز، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری گفت: ترامپ راهبرد خود را درباره توافقنامه هسته ای با ايران اتخاذ کرده است اما اين راهبرد در زمانی ديگر از همين هفته اعلام خواهد شد.

سندرز افزود: باب کورکر فرش قرمز را برای توافقنامه هسته ای ایران پهن کرد. اظهارات کورکر درباره ترامپ به دلیل عدم آگاهی او از حقایق است.

سارا سندرز در ادامه نشست خبری کاخ سفید به پرسش خبرنگاری درباره برجام پاسخ داد. خبرنگار پرسید: آیا شما همچنان جمله قبلی خود را تکرار می کنید که گفته بودید باب کورکر فرش قرمز را برای توافقنامه ایران پهن کرد؟

سارا سندرز گفت بله .

خبرنگار گفت: باب کورکر در ابتدا مخالف توافقنامه ایران بود، شما چگونه می گویید که او فرش قرمز را برای توافقنامه ایران پهن کرد؟

سارا سندرز گفت:  شاید او (کورکر) بر ضد توافقنامه کار کرده باشد اما در نهایت او نه تنها اجازه داد که توافقنامه رخ دهد بلکه به آن اعتبار بخشید.

سخنگوی کاخ سفید همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه ترامپ هوش تیلرسون وزیر خارجه خود را زیر سئوال برده است گفت: ترامپ شوخی کرده است و او اعتماد کامل به تیلرسون دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر