۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۰۱۱۴
زارعی فرماندار شهرستان سنندج:
سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سنندج با حضور رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان وسایر اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان در محل فرمانداری سنندج تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سنندج با حضور رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان وسایر اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان در محل فرمانداری سنندج تشکیل شد.

زارعی فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه پدافند غیرعامل قدمتی به اندازه تمدن بشری دارد گفت همه ادارات شهرستان باید نسبت به شناسایی و بهره گیری از همه امکانات موجود در راستای اجرای اصول و  الزامات پدافند اقدام نمایند ، وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت پدافند را یادآوری و آموزش همگانی به خصوص به شوراها و دهیاران و کارکنان دولت خواستار شدند.

در این جلسه همچنین کارگروه های صنعت ،معدن و تجارت و بهداشت و سلامت  گزارشی از اقدامات انجام شده در شش ماهه سال اول سال جاری را ارائه و در ادامه رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان با بیان اهمیت وظایف ، اهداف پدافند به برنامه های سال جاری و هفته پدافند اشاره و خواستار همکاری و هماهنگی همه ادارات دراجرای بهتر برنامه ها پدافند غیرعامل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر