۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۰۱۱۱
مانور مقابله با خرابکاری در ایستگاه CGS با حضورمدیر کل پدافند غیر عامل ونماینده مدیریت بحران استانداری وسازمان های آتش نشانی ، فوریت های پزشکی ، هلال احمر ، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، شرکت های آب و فاضلاب و شرکت های توزیع برق، پخش فرآوردهای نفتی و شرکت های گاز آذربایجان غربی ، کرمانشاه و همدان و منطقه 7 عملیات انتقال گاز در روز دوشنبه مورخ هفدهم مهر ماه در ایستگاه CGS سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مانور مقابله با خرابکاری در ایستگاه CGS با حضورمدیر کل پدافند غیر عامل و نماینده مدیریت بحران استانداری و سازمان های آتش نشانی، فوریت های پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شرکت های آب و فاضلاب و شرکت های توزیع برق، پخش فرآوردهای نفتی و شرکت های گاز آذربایجان غربی، کرمانشاه و همدان و منطقه 7 عملیات انتقال گاز در روز دوشنبه مورخ هفدهم مهر ماه در ایستگاه CGS سنندج برگزار شد.

این مانور جهت ارتقا هماهنگی،آمادگی و رعایت نکات ایمنی پرسنل ادارات گاز مناطق و نواحی در مواقع وقوع بحران احتمالی و ارتقا هماهنگی و آمادگی لازم و حضور استانهای معین و همجوار استان و آشنایی با تاسیسات گازرسانی شهرستان سنندج و نیز آمادگی ادارات خدمات رسان شهرستان سنندج در مواقع بحرانی برگزار شد.

در این مانوربا حضور13 تیم در قالب 21 اکیپ طبق سناریوی برنامه ریزی شده از پیش تعیین شده به علت عملیات خرابکارانه توسط عوامل دشمن ،بخشی از تاسیسات ایستگاه CGS سنندج دچار آسیب جدی شده وبعد از اعلام موضوع وپس از هماهنگی با مدیریت بحران نسبت به قطع گاز ورودی وخروجی ایستگاه سنندج اقدام واز CGS جایگزین جهت تامین گاز مورد نیاز شهر سنندج وروستاههای تابعه استفاده گردید. ودر خلال این مانور نیز دو مانور دیگر با محوریت امداد ونجات به علت نشتی گاز ونیز یک مانور قطع ووصل نمودن گاز 200مشترک خانگی در یکی از محله های شهر سنندج برگزار گردید.

در خلال انجام  رزمایش متخصصان HSE شرکت گاز های منطقه ای استانهای همجوار با ارزیابی اقدامات انجام شده بعد از اتمام رزمایش مذکور در نشست تخصصی نقاط قوت وضعف رابررسی ومورد تجزیه وتحلیل قرار دادند.

مانور مقابله با خرابکاری در ایستگاه CGS سنندج برگزار شد

مانور مقابله با خرابکاری در ایستگاه CGS سنندج برگزار شد

مانور مقابله با خرابکاری در ایستگاه CGS سنندج برگزار شد

مانور مقابله با خرابکاری در ایستگاه CGS سنندج برگزار شد
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر