۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۳۰۰۱۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: زنجان یکی از استان های برتر کشور در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل است.
به گزارش پایداری ملی، سید بیوک موسوی در شورای پدافند غیر عامل استان افزود: از آنجایی که موضوع پدافند غیرعامل در کشور از حساسیت و اهمیت بالایی بر خوردار است، دستگاه های اجرایی استان برنامه ریزی های منظم و منسجمی در این زمینه دارند.
وی به اهمیت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: داشتن هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل، ضروری است.
موسوی با بیان اینکه پدافند غیرعامل به عنوان راهکاری جهت کاهش خطر پذیری در جامعه به شمار می آید، اظهار کرد: اگر برنامه ریزی مناسبی در زمینه کاهش آسیب پذیری در جامعه و در حوزه های مختلف صورت نگیرد، مشکلات جبران ناپذیری در زمینه های مختلف در کشور به وجود خواهد آمد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف در راستای توسعه استان استفاده کنند، خاطر نشان کرد: زنجان ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و ورزش دارد که متاسفانه این پتانسیل ها تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.
وی فراهم کردن زیرساخت ها و حمایت از سرمایه گذاران در جهت توسعه استان را امری ضروری دانست و گفت: دستگاه های اجرایی، باید زمینه های لازم برای سرمایه گذاری در استان را فراهم کنند؛ چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار بالقوه ای برای توسعه همه جانبه دارد.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری زنجان، میزان سرمایه گذاری خارجی مصوب و غیر پوششی در این استان از سال 92 تا پایان سال 95، به 610 میلیون دلار می رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر