۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۰
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ناکارآمدی تحریم های دشمنان را در گرو حمایت از تولید داخلی دانست.

 ˈبه گزارش پایداری ملی، روح الله عباسپورˈ در همایش بررسی و تبین شعار حمایت از تولید داخلی کار و سرمایه ایرانی که در شهرستان بویین زهرا برگزار شد، افزود: رهبر فرزانه انقلاب هوشمندانه و با عمق بصیرت شرایط امروز کشور را پیش بینی می کردند و به همین دلیل در چهار سال گذشته حوزه های مختلف اقتصادی را در نامگذاری سال ها مورد توجه ویژه قراردادند.
 
وی، نگاه تیزبین و هوشمندانه معظم له را از مولفه های اصلی عبور انقلاب از شرایط سخت دانست و اظهار کرد: اتحاد، همدلی، همراهی و هم افزایی تمام ارکان نظام بویژه سه قوه می تواند آرامش و اطمینان را در جامعه برای عبور از شرایط سخت کنونی فراهم آورد.
 
نماینده مردم شهرستان های بویین زهرا و آوج خاطرنشان کرد: همانگونه که ملت ایران با عزم آهنین و اراده قوی بر مشکلات و توطئه ها تاکنون فائق آمده اند در عرصه اقتصادی و تشدید تحریم نیز دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام خواهند گذاشت.
 
عباسپور کار سازنده، صرفه جویی، توجه به تولید داخلی و استفاده مناسب از امکانات و ظرفیت ها را از راهکارهای مهم برای عبور ازشرایط کنونی دانست و تاکید کرد: نقطه عطف ناکار آمد ساختن توطئه اقتصادی و تحریم دشمن توجه به اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب اسلامی به شایستگی آن را تبیین کردند.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش زیادی از هزینه های عمرانی و جاری کشور از فروش نفت تامین می شود و به همین دلیل دشمن به منبع اصلی درآمد دولت هجمه وارد کرده است تا حلقه جنگ اقتصادی را برکشور تنگ و سخت تر کند.
 
عباسپور، آخرین حربه و ابزار دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی را جنگ اقتصادی و تحریم برشمرد و اضافه کرد: باوجود آنکه جبهه استکبار در ایجاد اجماع برعلیه کشورمان در عرصه اقتصادی ناموفق بوده است اما دشمن تمام امکانات و توان خود را برای تاثیر گذاری تحریم ها بکار بسته است.
 
به گفته این نماینده مجلس، به حول و قوه الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشمندی و بصیرت ملت در این عرصه نیز دشمن ناکام خواهد بود.
 
عباسپور، با اشاره به شرایط عادی زندگی مردم کشور افزود: دشمنان با از دست دادن بازار کالاهای خود در منطقه بیشتر از ایران از اجرا و تشدید تحریم ها آسیب دیده اند.
 
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مولفه های زیادی در اجرای اقتصاد مقاومتی موثر هستند که در صورت توجه به آنها تحریم و فشار اقتصادی دشمن فرصت مغتنمی برای شکوفایی استعداد و بهره گیری درست از ظرفیت های کشور خواهد شد.
 
سخنگوی صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، وظایف و مسوولیت مدیران اجرایی را برای تحقق عملی شعار امسال برای حمایت از تولید داخلی مهم و حیاتی دانست و گفت: مدیران استانی با حذف بورکراسی های زاید اداری و فراهم کردن تسهیلات و خدمات مناسب زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر