۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۹۹۹۲
یزد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان بافق بر تعامل، هم فکری، هماهنگی و همکاری دستگاه های استان برای تحقق اهداف و اصول پدافندی و دفاع غیرعامل تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، ”محمدصادق طهماسبی” در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان بافق که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین)ع( و سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین)ع( با اشاره به جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در کشور گفت: توجه ویژه به این حوزه تنها راهکار مناسب برای تقویت پایداری ملی و مصون سازی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه از تاریخ ششم تا 12 آبان ماه سال جاری به عنوان هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در این هفته در استان و شهرستانها برنامه های متعدد و متنوعی در حوزه پدافند غیرعامل اجرا می شود.

طهماسبی افزود: این برنامه ها به گونه و کیفیتی برگزار می شود تا پدافند غیرعامل آن جایگاه واقعی خود را به مردم، مدیران و نخبگان جامعه معرفی کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با اشاره به ظرفیتها و زیرساخت های موجود در شهرستان بافق و قرار گرفتن در مسیر پنج راه مواصلاتی راه آهن بیان کرد: باید از این ظرفیتها برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در شهرستان بافق و استان یزد به نحو مطلوب استفاده شود.

وی خواستار تعیین اولویت برای راه اندازی و فعال سازی کارگروه های انرژی و آب، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان بافق و در حوزه پدافند غیرعامل شد.

طهماسبی با اشاره به ضرورت ایجاد درک مشترک نسبت به حوزه پدافند غیرعامل، بر تعامل، هم فکری، هماهنگی و همکاری دستگاه های استان برای تحقق اهداف و اصول پدافند غیرعامل تاکید کرد.

لزوم توجه بیشتر به حوزه پدافند غیرعامل در بافق

فرماندار شهرستان بافق نیز در این نشست گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت ریلی، وجود صنایع معدنی و جوار معدنی و وجود انبارهای مختلف ضروری است به حوزه پدافند غیرعامل بیشتر از گذشته توجه شود.

”محمد زاده رحمانی” به تمهیداتی که باید در این حوزه اندیشیده شود اشاره کرد و افزود: باید با دید علمی و با نگاه کارشناسی نسبت به تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان بافق اقدام شود.

رییس شورای پدافند غیرعامل شهرستان بافق خاطر نشان کرد: لازم است کارگروه های مورد نیاز این حوزه در شهرستان نیز با برنامه ریزی دقیق هرچه زودتر راه اندازی شود.

گفتنی است پنجمین شورای پدافند غیرعامل شهرستان های استان یزد در شهرستان بافق فعالیت خود را آغاز کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر