۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۹۹۷۷
براساس هماهنگی انجام شده یک تیم از اعضاء کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیر عامل استان شامل نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر با همراهی مسئول حراست بیمارستان بعثت و کارشناس پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بخش های مختلف بیمارستان بعثت بازدیدکردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، براساس هماهنگی انجام شده یک تیم از اعضاء کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیر عامل استان شامل نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر با همراهی مسئول حراست بیمارستان بعثت و کارشناس پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بخش های مختلف بیمارستان بعثت بازدید کرد.

بازدید کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان کردستان از بیمارستان بعثت سنندج

ابتدا قبل از انجام بازدید میدانی جلسه­ای با حضور مسئولین بیمارستان بعثت در دفتر ریاست بیمارستان انجام شد و وفایی نماینده اداره کل پدافند غیرعامل توضیحاتی در خصوص اهمیت موضوع رعایت الزامات پدافند غیرعامل در مراکز ثقل به ویژه مراکز درمانی ارائه نمود و هدف اصلی از انجام این بازدید را ارزیابی تهدیداتی عنوان کرد که می­تواند عملکرد بیمارستان را در شرایط اضطرار دچار اختلال نماید.

در ادامه رابط پدافند غیر عامل بیمارستان چک لیست ارزیابی مراکز ثقل را قرائت و بحث و گفتگو در خصوص سنجه های این چک لیست انجام و نماینده نیروی انتظامی نیز به تشریح فرایند بازدید پرداختند. در نهایت از قسمت های حساس بیمارستان از جمله ژنراتور، اتاق سرور ، انبار دارویی و مکان های ذخیره سوخت بازدید میدانی انجام گردید. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر