۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۹۹۳۲
رئیس مجمع شورای عالی بسیج گرگان:
رئیس مجمع شورای عالی بسیج گرگان با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج در راستای حل مشکلات جامعه بکارگیری شود، گفت: امروز در مجمع عالی بسیج گرگان، ۲ طرح تقویت جبهه انقلاب اسلامی و پدافند غیرعامل در شهرستان گرگان مصوب شد.
به گزارش پایداری ملی، حیدرعلی احمدی در مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان اظهار داشت: امروز در جمع بسیج گرگان، دو طرح تقویت جبهه انقلاب اسلامی و پدافند غیرعامل در شهرستان گرگان مصوب شد و باید ظرفیت بسیج را در راستای خدمت و حل مشکلات جامعه بکارگیری کنیم.

رئیس مجمع شورای عالی بسیج گرگان به تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بسیج تاکید کرد و افزود: بسیجیان تعامل‌شان با دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند و از بسیج به عنوان اتاق فکر و خیرخواه مدیران در دستگاه‌های اجرایی استفاده شود. انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت مجمع به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این نخستین مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان در سال 1396 است، یادآور شد: در مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان 8 کارگروه تخصصی و 18 شورای قشر مرکب از بسیجیانی که دارای تجربه مهارت و تحصیلات مرتبط بودند گردهم آمدند.

رئیس مجمع شورای عالی بسیج گرگان افزود: در سال گذشته در این مجمع درباره مشکلات شهرستان هم‌اندیشی و ارائه راهکار شد و پرداختن به مسائل حاشیه نشینی و ساماندهی نقاط آلوده، توسعه مشاغل خانگی از طریق کارگره اقتصادی زیر مجموعه اقتصاد مقاومتی از جمله مهم‌ترین اقدامات سال گذشته مجمع عالی بسیج شهرستان گرگان به شمار می‌رود.

 وی گفت: در سال جاری نیز به موضوعات سال گذشته توجه شده و همچنین کارگروه‌ها تشکیل شده و هر ماه یک یا دو جلسه برگزار می‌کنند.

سید قربان سیاه بالایی فرمانده سابق سپاه گرگان و رزمنده هشت سال دفاع مقدس هم در این جلسه گفت: آمریکا اگر می‌توانست به ایران حمله کند لحظه‌ای را دریغ نمی‌کند، در زمانی که بنیه نظامی ما ضعیف بود عراق به ما حمله کرد اما امروز به این گونه نیست.

وی تاکید کرد: دومین موضوعی که سبب حمله به ایران شد موضوع اقتصادی بود و مقام معظم رهبری این مهم را درک کرده و به اقتصاد مقاومتی تاکید دارد. صدام تصور می‌کرد که می‌تواند در طی یک هفته کار جمهوری اسلامی را تمام کند ولی دیدید ملت ایران هشت سال صدام را پشت سنگرها نگه داشت.

سیاه بالایی با بیان اینکه در جنگ فردی پیروز است که تهاجم کند و به اهداف از پیش تعیین شده برسد، گفت: صدام به هیچ یک از اهدافش نرسید و از این نظر ما پیروز جنگ بودیم. مسائل سیاسی یکی دیگر از علت‌های حمله صدام به ایران بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر