۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۹۸۸۸
امیر مرادی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان گفت: پروژه خانه مهربانی با محوریت فقرزدایی در زمینه خوراک و پوشاک افتتاح‌شده است.یکی از اهداف تاسیس خانه مهربانی این است که بتوان به خانواده های بی بضاعت و دارای عدم تمکن مالی مساعدت ویژه نمود.
به گزارش پایداری ملی، در این مراسم فرامرز جمشیدپور معاون شهرداری رشت، مرادی مدیرعامل سازمان پدافند غیرعامل استانداری گیلانِ، علی حسن‌پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، محمد پورناصرانی مدیر منطقه یک شهرداری رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت، محمدحسن علیپورعضو هیات رئیسه و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، شیخ کاظمی معاون خدمات شهری منطقه یک و جمعی از ساکنین کوچه ۳۰ پیروز محله شهید رجایی ( رشتیان) حضور داشتند

در ابتدای مراسم محمدپور ناصرانی ضمن قدردانی از حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این گردهمایی گفت: افتتاح خانه مهربانی در شهر خلاق خوراک شهری که غنی از غذاهای پربار و مقوی است افتخاری دیگر برای شهر اولین‌های ایران است.

مدیر شهرداری منطقه یک رشت با اشاره به فعالیت دیوار و یخچال مهربانی در رشت تصریح کرد: ما در سال‌های گذشته در زمینه اطعام شروع‌کننده خوبی بودیم اما متاسفانه آن‌چنان‌که باید نتوانستیم برنامه‌ریزی شایسته‌ای داشته باشیم.

او افزود: با توجه به اجرای بسیار نامطلوب دیوار و یخچال مهربانی در سطح شهر با رایزنی سازمان‌های مردم‌نهاد و برخی از دستگاه‌های دولتی چون کمیته امداد مرکز بهداشت، بهزیستی و صاحب‌نظران امر تصمیم برآن شد تا بدون دخالت مستقیم شهرداری در یک برنامه سازمان‌یافته و حفظ کرامت انسانی با راه‌اندازی خانه مهربانی توسط خود مردم به اکرام نیازمندان پرداخته شود.

پورناصرانی با تاکید بر ضرورت افزایش خانه مهربانی در رشت یادآور شد: امروز با افتتاح این خانه که قرار بود سرای محله شود با تغییر رویه باهدف کمک به قشر آسیب‌پذیر تبدیل به خانه مهربانی شد تا بدین‌وسیله علاوه بر جلب رضایت مردم رضایت خداوند را در پی داشته باشیم.

گلناز گیلکی نظامی مدیرعامل موسسه خیریه ایزد دوستان شمال هم در این مراسم با اشاره به فعالیت کاری ۱۱ ساله موسسه ایزد دوستان شمال گفت: بخش عمده سخت‌افزاری پروژه خانه مهربانی توسط شهرداری انجام شد.

امیر مرادی  مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان  گفت: پروژه خانه مهربانی با محوریت فقرزدایی در زمینه خوراک و پوشاک افتتاح‌شده است.یکی از اهداف  تاسیس خانه مهربانی این است که بتوان به خانواده های بی بضاعت و دارای عدم تمکن مالی مساعدت ویژه نمود 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر