۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۹۸۸۵
مسئولین نظامی و سیاسی استان آذربایجان شرقی میزان رشد یا توقف روحیه انقلابی در جامعه ایرانی و رویش ها و ریزش های انقلاب را ارزیابی کردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در دومین روز از نمایشگاه دفاع مقدس تبریز با موضوعتوصیه اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارزیابی روحیه انقلابی در جامعه ایرانی سردار احمد جهانسری، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری در این خصوص بیان کرد: انقلاب در رسیدن به آرمان های خود موفق بوده است. اگر مقایسه کنیم خواهیم دید که رویش های انقلاب بسیار بیشتر از ریزش های آن بوده است. با اینکه خباثت و دشمنی دشمن روز به روز بیشتر شده، ولی ملت ایران نشان داده اند که همیشه پاسخشان به دشمن منفی بوده است.
حضور پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه دفاع مقدس

وی افزود: امروز یکی از بزرگترین موضوعاتی که مردم عزیز ایران گرفتار آن هستند و دولت باید فکر اساسی برای آن نماید، امنیت فضای مجازی است.

جهانسری گفت: همانگونه که ایران اسلامی توانسته است مرز های خود را در امنیت کامل نگهدارد، باید در فضای مجازی نیز کشور از این امنیت برای فعالیت های بهتر برخوردار باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی تصریح کرد: دومین مسئله مهم آسیب های اجتماعی فضای سایبر است که کودکان بزرگترین قربانیان معصوم این فضا هستند و دانش آموزان و بنیان خانواده ها نیر قربانیان دیگر این فضا هستند که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

جهانسری افزود: پیام رسان ایرانی و جایگزینی نسخه های ایرانی با تلگرام و شبکه های اجتماعی دیگر یکی دیگر موضوعات مهم است که امروزه باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و از نمونه های امنیت در فضای مجازی است که متاسفانه نسبت به آن ضعیف عمل شده است که باید بررسی کرد.

جهانسری با اشاره به استفادة نامطلوب و بی رویه از اینترنت و شبکه های اجتماعی گفت: باید برای این امر چاره ای اندیشید و اعتیاد به اینترنت را مورد توجه جدی قرار داد.

وی همچنین با شاره به غرفه پدافند غیرعامل در این نمایشگاه افزود: وظیفة اصلی ما بسترسازی برای آموزش پدافند غیرعامل و نهادینه کردن آن است که در این زمینه از هر فرصتی باید استفاده کنیم و این نمایشگاه نیز ظرفیت بزرگی است که ما هر سال در آن شرکت می کنیم تا به تبیین اهداف پدافند غیرعامل برای بازدیدکنندگان بپردازیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر