۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۹۸۴۹
رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران گفت: فرهنگ ایثار وشهادت طلبی معادله‌های جنگ را به هم زد و امروز با تکیه بر آن می‌توانیم در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم.
به گزارش پایداری ملی، سردار علیرضا افشار رئیس هیات اندیشه ورزی سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین درس دفاع مقدس است در درون رزمندگان و مردم ما بود.
رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران ادامه داد: در تمامی جنگ‎ها ابر قدرت‌ها در دوطرف جنگ بود؛ اما در جنگ تحمیلی ابر قدرت‌ها و و ارتش‌ها پشت سر صدام بودند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ کمبودی در عرصه مادی نداشت، بیان داشت: تقریبا تمامی عوامل برتری قدرت با دشمن بود چرا که در آخر جنگ با وجود شکست‌های رژیم بعث 50 لشکر در اختیار داشتند.

سردار افشار با اشاره به اینکه دشمن در زمینه توسعه سازمانی محدودیتی نداشت، تصریح کرد: در زمینه توسعه سازمانی محدودیتی ها داشتیم چراکه در عملیات والفجر مقدماتی زمانیکه فراخوان عمومی تحت لشکریان فجر به بسیج دادیم افراد بسیاری به جبهه ها آمدند اما قادر به فراهم لباس و تجهیزات برایشان نبودیم طوریکه بسیاری با اشک چشم برگشتند.

رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه با بیان اینکه تنها فرهنگ ایثار و شهادت بود که معادله ها را به هم زد بیان کرد: امروز با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل جنگ نرم دشمن می توانیم بایستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر