۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۹۸۳۴
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.
به گزارش پایداری ملی، یادواره 947 شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی برگزار شد.

غیاثی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید استان فارس اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف قدردانی از کار بزرگ شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های ایشان است و حضور نسل نوجوان و جوان در این یادواره‌ها نشان می‌دهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران زنده است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمان خود با خداوند پایبند بودند، گفت: شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر است و ملت ایران تا زمانی که دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد بر عهد خود با شهدا برای حرکت در مسیر جهاد و شهادت در راستای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

این مسئول افزود: 947 شهید از 13 هزار شهید نیروی انتظامی پرورش یافته خطه شهیدپرور فارس بوده‌اند و این نشان می‌دهد این استان دارای کارنامه‌ای درخشان و فعالیتی تاثیرگذار در زمینه تامین امنیت کشور است.

غیاثی با بیان اینکه امنیت بسیار خوب استان فارس محصول تعامل هدفمند بین نیروهای نظامی و انتظامی و مجاهدت شهدای نیروهای مسلح در این استان است گفت: نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همدلی و صمیمیت فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را در استان فارس سازمان داده و انسجام خوبی بین این نهاد ها برقرار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر