۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۹۸۳۳
سردار جزایری ؛
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت:تلاشی که آمریکایی‌ها علیه توان دفاعی، موشکی و برجام انجام داده اند از سراستیصال و شکست‌های پی در پی آنهاست.
به گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح درباره لفاظی‌های اخیر دونالد ترامپ و نیکی هیلی علیه ایران اظهار داشت: مجموعه عملکرد دولت قبلی و فعلی آمریکا سیاست‌های ناموفقی است که علیه ایران در پیش گرفته و در این زمینه با ناکامی و شکست در نبرد با ایران مواجه شده است. 

وی افزود: تلاشی که آمریکایی‌ها علیه توان دفاعی، موشکی و برجام انجام داده اند از سراستیصال و شکست‌های پی در پی آنها و برای ما بی ارزش است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هرگز نگاه‌های آمریکا برای ما ارزش نداشته است، ادامه داد: ما تدابیر، سیاست‌ها و اقدامات خود را در عرصه دفاعی دنبال می‌کنیم.

سردار جزایری با بیان خوی تجاوزگرانه آمریکا عنوان داشت: ما در منطقه‌ای با دشمنان بزرگ زندگی می‌کنیم و طبیعی است که ما باید توان دفاعی خود را افزایش دهیم، البته این حرکت را با قوت و شدت انجام می‌دهیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پاسخ به این سوال که در مقابل خروج احتمالی آمریکا از برجام واکنش مسئولان چه خواهد بود، تاکید کرد: ترامپ بار‌ها تهدید کرده که از برجام خارج می‌شود، من با صدای بلند به ترامپ می‌گویم که پیشنهاد و حرف خود را عملی کند.

سردار جزایری در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بر توان داخلی خود متکی باشیم و برجام و برجام‌ها هیچگونه منفعت دراز مدتی برای ما در پی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر