۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۷۵۰
گیلان،
اولین ربات آبی شنارو کشور توسط نخبگان دانشگاه گیلان با قابلیت جمع آوری گونه مهاجم گیاه سنبل آبی در محل اداره کل پدافند غیرعامل استاندای گیلان رونمایی و تست شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین ربات آبی شنارو کشور توسط نخبگان دانشگاه گیلان با قابلیت جمع آوری گونه مهاجم گیاه سنبل آبی در محل اداره کل پدافند غیرعامل استاندای گیلان رونمایی و تست شد.

امیر مرادی مدیر کل پدافند غیر عامل در این جلسه گفت: یکی از افتخارات استان گیلان در مبحث پدافند غیر عامل ارتباط علمی و اجرایی با اساتید و نخبگان دانشگاهی است  که برای توسعه  و امنیت پایدار و خودکفائی کشور نیازمند استفاده از نبوغ فکری و علمی دانشگاهیان می باشیم.

وی خبر داد: براساس تفاهم نامه اداره کل پدافند غیرعامل استان با دانشگاه گیلان توانستیم رویکرد هم افزایی و انسجام دستگاههای اجرایی را مضاعف کنیم.

مرادی گفت: رویکرد ساخت ربات آبی شناور با قابلیت جمع آوری گیاه سنبل آبی برای اولین بار در کشور از موفقیت های استان گیلان در این زمینه به شمار می آید که برابر رهنمود مقام معظم رهبری مدظله العالی از مهمترین موضوعات را که لازمه دست یابی به استقلال و خودکفائی می باشد اقتصاد مقاومتی است که وظیفه همه دور اندیشان  و مدیران اجرایی و اولویت بندی وظایف بر مبنای اقتصاد مقاومتی می باشد که ان شالله ارتقا عمیق حوزه اجرا با دانشگاه معیار و مبنای پیشرفت و تعالی ایران عزیز تلقی گردد
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر