۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۹۷۰۷
سرپرست وزارت نیرو:
ستار محمودی: پست تأمین برق میدان شهدای مشهد از نظر مدیریت، کنترل و نگهداری همه استانداردهای مربوط به پدافند غیرعامل را رعایت کرده و خیلی خوب طراحی شده است.
سرپرست وزارت نیرو دو شاخص اصلی اقتصاد مقاومتی را تکیه بر داخل و کاهش هزینه ذکر و بیان کرد: یکی از وزارتخانه‌هایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی دارد، وزارت نیرو است.

ستار محمودی، نیروی برق را پیشانی توسعه در کشور توصیف و بیان کرد: این صنعت از نظر حرکت در مرزهای دانش و استفاده از فناوری‌های روز در کاهش هزینه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی گفت: پست تأمین برق میدان شهدای مشهد پروژه‌ای منحصربه‌فرد است که مشابهی در داخل کشور و نیز کشورهای همجوار ندارد. اجرای این پروژه متخصصان داخلی را به خودباوری برای رقابت با کشورهای پیشرفته می‌رساند.

سرپرست وزارت نیرو افزود: این پروژه از نظر مدیریت، کنترل و نگهداری همه استانداردهای مربوط به پدافند غیرعامل را رعایت کرده و خیلی خوب طراحی شده است. از نظر هزینه هم با توجه به این‌که پیداکردن زمین برای اجرای اینگونه پروژه‌ها در مراکز کلانشهرهایی چون مشهد کار دشواری است، مجریان با حرکت در عمق 16 متری زمین موجب صرفه‌جویی در هزینه خرید زمین شده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر