۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۲۹۶۵۹
رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه شهید کاوه نماد شجاعت و مسئولیت پذیری بود,گفت: تمام این همه دلاوری سردار شهید کاوه, فرماندهی و پذیرش این همه مسئولیت روی یک جوان ۲۵ ساله بود.
به گزارش پایداری ملی, سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل شب گذشته در مراسم گرامیداشت سردار شهید محمود کاوه با عنوان«فرزند کردستان» که در بنیاد فرهنگی رفاه برگزار شد, در سخنانی گفت: لشکر ویژه شهدا از زمان تشکیل سرنوشتش با سرنوشت شهید کاوه گره خورده است که دوره های آموزشی نیروهای این لشکر در همدان و کرمانشاه برگزار شد و برای اینکه همه نیروهای این لشکر پاسدار و رسمی بودند, لشکر ویژه نامیده می شد و دارای آمادگی بسیار بالایی بودند.

سردار جلالی: شهید «کاوه» نماد شجاعت و مسئولیت پذیری بود

سردار جلالی در ادامه گفت: یکی از عملیات‌ها در منطقه جنوب سردشت و قسمت انتهایی دره شیلر همزمان با عملیات والفجر 4 انجام شد که این عملیات مشترک بین ارتش و سپاه بود و کار طراحی و شناسایی را با توجه به پیچیدگی ها و سختی های منطقه عملیاتی, مراحل طراحی توسط شهید صیاد شیرازی و سردار محسن رضایی و اجرای این عملیات با ما بود و این در حالی بود که سن همه ما در آن موقع 25 سال بود.

سردار جلالی: شهید «کاوه» نماد شجاعت و مسئولیت پذیری بود

وی افزود: اولین عملیات هلی‌بُرن که در  این منطقه انجام شد که به خاطر صعب العبور بودن منطقه و پیچیدگی ها و سختی هایی که داشت آغاز شد و واحد عمل کننده در منطقه که شهید قمی و نیروهای تحت امرش در منطقه گیر کردند و عملیات متوقف شد و به تبع آن امکان عملیات هلی برن نیروها نیز وجود نداشت. در این حین شهید کاوه با اراده و حساسیت خاصی نیروهای شهید قمی را پای کار آورد و در مسیر هلی‌کوپتر ها مستقر شد و اولین هلی‌کوپتر توانست بنشیند و دشمن مجبور به عقب نشینی شود.  رفتار شهید کاوه به گونه ای بود که بچه ها همچنان که شهید کاوه را بسیار دوست داشتند, اما از او بسیار حساب می‌بردند.

سردار جلالی: شهید «کاوه» نماد شجاعت و مسئولیت پذیری بود

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه شهید کاوه فرمانده لشکر بود و چند هزار نیرو زیر مجموعه این سردار دلاور بودند, گفت: تمام این همه دلاوری سردار شهید کاوه و فرماندهی اش و پذیرش این همه مسئولیت روی یک جوان 25 ساله بود. او نماد شجاعت, ابهت فرماندهی و علاقه به نیروهایش بود و این مسئولیت پذیری و ولایت پذیری باید درسی برای نسل جوان, مردم و مسئولین باشد.


سردار جلالی: شهید «کاوه» نماد شجاعت و مسئولیت پذیری بود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر