۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۲۹۶۴۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی خبرداد؛
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی و دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان :از آنجا که اصناف از جنس مردم هستند و مستقیما با مردم ارتباط خواهند داشت نقش آنها حائز اهمیت بوده و می توان از ظرفیت اصناف و اتحادیه ها در ارائه ی خدمات در حوزه ی وظایفِ کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه در راستای خدمتگزاری به زائران عزیزِ حرمِ حسینی بهره برد.
رامین قناتی
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی و دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان در نشستی با رئیس اتاق اصناف استان ،با اشاره به نقش اصناف در خدمت رسانی به زائرین مراسم اربعین حسینی(ع) عنوان داشت از آنجا که اصناف از جنس مردم هستند و مستقیما با مردم ارتباط خواهند داشت نقش آنها حائز اهمیت بوده و می توان از ظرفیت اصناف و اتحادیه ها در ارائه ی خدمات در حوزه ی وظایفِ کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه در راستای خدمتگزاری به زائران عزیزِ حرمِ حسینی بهره برد.

حضور اصناف در پشتيباني زائرين اربعين حسيني(ع)

عسگری دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان در این نشست تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره در طول انقلاب پشتیبان مردم بوده اند و در ایام راهپیمایی زیارت اربعین نیز در کنار مردم خواهند بود و با عشق به امامِ لب تشنگان از خدمت رسانی به زائران آن حضرت کوتاهی نخواهند کرد. وی افزود امسال در حوزه ی خدمات و کمک رسانی افزایش ظرفیت داده شده است و با هماهنگی اتاق اصناف، نمایندگان صنوف مختلف می توانند در موکب های داخل استان، پایانه مرزی مهران و شهر نجف به ارائه ی خدمت بپردازند به طور مثال اتحادیه نانواها با استقرار در نجف با پخت نان و فتیر و سایر اتحادیه ها با برپایی ایستگاه کفاشی، خیاطی، آرایشگری، مکانیکی و ... به زائران خدمت خواهند کرد.

جمشید زند رئیس اتاق اصناف و عضو کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی(ع) استان در ادامه این جلسه از آمادگی اصناف و اتحادیه ها در ایام مراسم پیاده روی اربعین جهت خدمت رسانی به زوار خبر داد.

در پایان عسگری با اشاره به بازدید میدانی خود از شهر مهران به هماهنگی جهت اختصاص یک مکان به عنوان سایت ارائه خدمات برای استان مرکزی خبر داد که می تواند موجب انسجام بیشتر در خدمت رسانی به هم استانی ها باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر